dimecres, de desembre 01, 2004

Quatre reptes

Ahir va ser un dia, malgrat tot (el fred, les reunions...), fantàstic. Sempre quedo meravellat de la capacitat dels qui t'estimen per sorprendre't amb detalls, tendresa, i, de tant sorprès, mai no sé correspondre prou, crec. Primer repte.
:
Entremig, reunions, deia. Una d'elles, substituint l'Alcalde (que era reunit amb la consellera d'Educació) en un acte del PSC a La Llàntia per explicar els pressupost de 2005. Era el meu primer acte de Partit en tant que Primer Secretari, com m'ha fet notar el meu company Quico Melero. Una trentena de persones, vells coneguts, la majoria entusiasmats amb els canvis que es preveuen a la part més antiga del barri. I esperançats amb els quipaments esportius, sanitaris, escolars, socials i juvenils de la zona, una veritable injecció de vitalitat. Avui, l'Alcalde era al barri de Molins fent el mateix. Complir el que hem promès, el segon repte.
:
Aquest migdia, amb els altres grups municipals, l'Alcalde i el regidor de Participació han presentat el projecte de Consell de Ciutat i els consells territorials, els reglaments dels quals tractarem demà al Ple. Que funcionin, el tercer repte.

consellciutat Foto: Lluís Martínez (El Punt)

A la tarda, he estat una bona estona amb Josep Lligadas, que m'ha fet una entrevista (glups! la segona en dos dies i em sento un inexpert), en aquest cas per la revista L'Agulla. La d'ahir, per Capgròs. Respondre bé a les entrevistes em temo que serà el darrer repte que em proposo avui.