tag:blogger.com,1999:blog-7776928.post8322214792181881796..comments2023-11-05T10:07:37.950+01:00Comments on El bloc d'en Ramon Bassas: Rondes de Mataró i Tren orbitalRamon Bassashttp://www.blogger.com/profile/09724795512405732095noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-7776928.post-28843413270474303172010-06-07T23:38:06.831+02:002010-06-07T23:38:06.831+02:00Anònim
La idea és que amb el sistema de connexió d...Anònim<br />La idea és que amb el sistema de connexió de l'antiga línia de la costa i aquesta nova es pguin fer més varietats que en l'actual, inclosos trens més ràpids.<br />Que hi hagi més d¡'una estació no treu que hi pugui haver més intercanvis nodals, però alhora reforça la proximitat del conjunt de la ciutat amb la xarxa ferriviària, com passa en la majoria de ciutats de la Ramon Bassashttps://www.blogger.com/profile/09724795512405732095noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7776928.post-88424067191015049062010-06-02T13:43:25.235+02:002010-06-02T13:43:25.235+02:00A veure si ho entenc:
Voleu mantenir l'antiga...A veure si ho entenc:<br /><br />Voleu mantenir l'antiga linea. Soterrarla, mantenir l'antiga estació, i ademés fer ni mes ni menys que 4 estacions mes. Rocafonda, Parc Central, Cerdanyola i Espartero<br /><br />Aixó no unicament fa que el servei de rodalies sigui mes lent si no que sigui molt menys practic.Voleu fer servir un tren de rodalies com un tranvia urbá!!! Els trens no son per Anonymousnoreply@blogger.com