:
L'Alcalde Baron en l'acte de proclamació de la seva candidatura (Foto: Quico Melero)
:
Abans de Nadal, els socialistes vam elegir Joan Antoni Baron com a candidat socialista a l'Alcaldia de Mataró, amb un amplíssim recolzament, després d'un procés obert i democràtic. Vam encertar fa dos anys i mig, quan Manuel Mas va ser elegit diputat i el va succeir al front de l'Alcaldia. De fet, ha complert tot el que va prometre. Tots els barris veuen dignificar els seus eixos (recordeu el seu primer lema: que tot Mataró sigui Mataró), com vam veure fa poques setmanes amb la nova Av. Puig i Cadafalch. Hi ha més gent que mai amb feina a Mataró (i el segon: que tothom pugui viure i treballar a Mataró). Hi ha més seguretat, menys accidents, més aparcaments, tenim la ràdio, el pacte pel futbol, més recursos a la neteja, més reciclatge que mai, l'agenda de la solidaritat, menys pressió fiscal, més gent treballant que mai, més empreses, més casals d'avis i de joves... Ha preparat el futur, amb la signatura d'un pacte pel desenvolupament econòmic i social, millores urbanístiques al front de mar, dels barris... Ha fet de la proximitat, el rigor i el diàleg els seus principal valors. Baron és l'alcalde de la gent. Ha compaginat la humilitat de la rectificació, d'escoltar la gent, amb la fermesa de les seves conviccions.
:
Els regidors i regidores encarem aquests mesos que queden fins les eleccions amb molta feina per endavant. Governant, com sempre. Al Ple extraordinari del dia 22 vam aprovar un molt bon pressupost, el darrer d'un mandat on s'haurà fet la inversió municipal més gran de la història: 265 milions d'euros més de riquesa pública (carrers, escoles, equipaments, etc.). Les properes eleccions ens agafaran treballant. Amb un bon candidat, el millor de tots, això sí, però que ningú no es pensi que amb Baron n'hi ha prou.
:
Al davant tenim adversaris que no tenen escrúpols, el PP no té cap problema en utilitzar la mentida contra nosaltres (com jo mateix he pogut comprovar amb la profusió de dades falses al Ple per part del seu portaveu) i CiU li va al darrere, no té projecte, i un candidat de fora. I junts volen sumar. Ens tindran al davant. A la gent dels barris, que no volen ser menys, als joves que volen trobar feina i habitatge, a les dones que volen exercir els seus drets, a la gent gran que no vol ser arraconada, als emprenedors que necessiten una ciutat activa, a les famílies que volen escoles dignes i barris segurs.
:
Abans de Nadal, els socialistes vam elegir Joan Antoni Baron com a candidat socialista a l'Alcaldia de Mataró, amb un amplíssim recolzament, després d'un procés obert i democràtic. Vam encertar fa dos anys i mig, quan Manuel Mas va ser elegit diputat i el va succeir al front de l'Alcaldia. De fet, ha complert tot el que va prometre. Tots els barris veuen dignificar els seus eixos (recordeu el seu primer lema: que tot Mataró sigui Mataró), com vam veure fa poques setmanes amb la nova Av. Puig i Cadafalch. Hi ha més gent que mai amb feina a Mataró (i el segon: que tothom pugui viure i treballar a Mataró). Hi ha més seguretat, menys accidents, més aparcaments, tenim la ràdio, el pacte pel futbol, més recursos a la neteja, més reciclatge que mai, l'agenda de la solidaritat, menys pressió fiscal, més gent treballant que mai, més empreses, més casals d'avis i de joves... Ha preparat el futur, amb la signatura d'un pacte pel desenvolupament econòmic i social, millores urbanístiques al front de mar, dels barris... Ha fet de la proximitat, el rigor i el diàleg els seus principal valors. Baron és l'alcalde de la gent. Ha compaginat la humilitat de la rectificació, d'escoltar la gent, amb la fermesa de les seves conviccions.
:
Els regidors i regidores encarem aquests mesos que queden fins les eleccions amb molta feina per endavant. Governant, com sempre. Al Ple extraordinari del dia 22 vam aprovar un molt bon pressupost, el darrer d'un mandat on s'haurà fet la inversió municipal més gran de la història: 265 milions d'euros més de riquesa pública (carrers, escoles, equipaments, etc.). Les properes eleccions ens agafaran treballant. Amb un bon candidat, el millor de tots, això sí, però que ningú no es pensi que amb Baron n'hi ha prou.
:
Al davant tenim adversaris que no tenen escrúpols, el PP no té cap problema en utilitzar la mentida contra nosaltres (com jo mateix he pogut comprovar amb la profusió de dades falses al Ple per part del seu portaveu) i CiU li va al darrere, no té projecte, i un candidat de fora. I junts volen sumar. Ens tindran al davant. A la gent dels barris, que no volen ser menys, als joves que volen trobar feina i habitatge, a les dones que volen exercir els seus drets, a la gent gran que no vol ser arraconada, als emprenedors que necessiten una ciutat activa, a les famílies que volen escoles dignes i barris segurs.
Dues ciutats - IV
:
:
¿De qué estaba sediento? De todo. La mía era una sed erótica y sexual, filosófica y poética, política y metafísica. Nada el mundo era capaz de saciar aquella sed pantagruélica, y mi único alivio era que parecía embriagarse consigo misma, se apuraba de un trago y se apagaba despacio, alejándose y desapareciendo tras lanzarme a oído la amenaza de volver otro día.
:Adam Zagajewski, Dos ciudades, Ed. Acantilado, Barcelona, 2006, p. 69.
Il·lustració: Dominique Ingres, Júpiter i Tetis (1811), Museu Granet, Aix-en-Provence, França.
:
Eloi, está muy feo eso de censurar los comentarios que no te gustan. Otra cosa sería si fuesen ofensivos o blasfemos o de mal gusto. Pero censurar a los que no están de acuerdo contigo es totalitario. ¿Ese es el espíritu que va a guiar tu sacerdocio y el que te han inculcado las charlas con la flor y nata de la iglesia catalana?
ResponEliminaRamón, crec et descuides el comentari d'ICV fent-vos palmes, i obacions durant la campanya. O fent-vos d'esparring dels grups a la seva esquerra.
ResponEliminaOsti RAmon, ja està bé!!
ResponEliminaQue no tenim programa? Serà per això que vosaltres estireu projectes de les nostres campanyes per a poder fer alguna cosa amb cara i ulls.
Un candidat de fóra??
Coi noi, en Mas ón vivia? i el que ens heu imposat de "pèsimdent"? Téns una barra noi, que més val que t'ho facis mirar.
Que anem darrere el PP? Crec que hauries de graduar-te les ulleres.
Que en Baron és l'alcalde de la gent? De moment exerceix d'alcalde per imposició d'en Mas. Ningú l'ha el.legit veurem si això passarà el 27 de Maig. No confonguem els termes ni la gent siusplau.
Respecte lo que tu dius:.....Al davant tenim adversaris que no tenen escrúpols, el PP no té cap problema en utilitzar la MENTIDA CONTRA NOSALTRES,...
ResponEliminaRamon, yo de independiente, no voy a utilizar ninguna mentira contra ti, pero te voy a recordar "TUS MENTIRAS" electorares del 2.003.
Situate conmigo,... tengo en mis manos 2 trípticos propagandísticos de las anteriores "ELECCIONS MUNICIPALS 2.003" de tu partido PSC-Mataró, (esta a tu disposición), en la portada de ambos, foto de MANUEL MAS y el slogan que te leo:///Perquè vols el millor per CERDANYOLA, aquest és el teu: Manuel Mas, l'Alcalde///. Giro página de uno de ellos, en la interior 1ª, te leo lo que hay impreso:///...GANAREMOS NUEVOS ESPACIOS VERDES (de el Turó de Cerdanyola a la Riera de Argentona, UN SOLO PARQUE!!!)...///. Continúo leyendo en la página 2ª:///...¿Cómo haremos todo este trabajo?,...CON TRASPARENCIA, CALIDAD, EFICACIA, PROXIMIDAD Y "PARTICIPACIÓN". Vamos a promover la ***PARTICIPACIÓN DIRECTA DE LOS VECINOS Y LAS VECINAS EN EL DISEÑO DEL BARRIO (Consell de Cerdanyola)***///.
En el otro tríptico, pagina interior 1ª, te leo:///...Una ciudad hecha a medida de las personas, LOS SOCIALISTAS APOSTAMOS POR UN MODELO DE CIUDAD QUE MANTENGA EL EQUILIBRIO NECESARIO ENTRE EL MEDIO DONDE VIVIMOS Y NUESTRO DESARROLLO ECONÓMICO Y SOCIAL.///. En la 2ª página interior, sigo leyendo:///...La transparencia: nuestra garantía del trabajo bien hecho. NOS COMPROMETEMOS A CONTINUAR TRABAJANDO CON TRASPARENCIA mediante la modernización "Y LA PARTICIPACIÓN DE LOS CIUDADANOS".... y promoviendo LA PARTICIPACIÓN CIUDADANA (creación de órganos de participación territorial, APOYO A LAS ASOCIACIONES CIUDADANAS).///. En la 3ª página interior, leemos:/// ... nº 12: MONTSERRAT LOPEZ FIGUEROA, (Del Turó de Cerdanyola a la Riera d’Argentona: UN GRAN PARC!!!)-(Del Turó de Cerdanyola a la Riera de Argentona: UN GRAN PARQUE!!!, UN GRAN PARQUE!!!)///.
Leido todo esto, creemos que existen IMPORTANTES INCUMPLIMIENTOS ELECTORALISTAS, como para perder la confianza y poder decir: POLITICOS????=FARSANTES!!! i mentirosos.
Com està el pati....
ResponEliminaJo l'únic que volia dir, és que m'ha encanta la il·lutració de Tetis "amançant" a Zéus (Iupiter) per demanar-li permís per la seva boda amb Peleo. Sobretot pel tema de la profecia amb aquesta Nerèida, que deia que el seu fill seria més fort que el seu pare (un deu) per això volien apanyar la boda amb un mortal.
La deesa Discòrdia no va ser convidada i va llençar una poma d'or per a crear la discòrdia entre les deeses que es consideraven més maques..... i així fins arribar a la guerra de Troya, on el fill de Tetits, el rey dels mirmidons l'invencible Aquiles, va tenir un paper fonamental.
El que vull dir, que la Illiada està molt bé.
Felicitats per la il·lustració. és molt bona.
- Anònim,
ResponEliminaÉs que jo no em dic Eloi ni sóc sacerdot... de tota manera, si han esborrat algun comentari teu en algun altre bloc, sàpigues que això no és censura: l'altre és "l'amo" del bloc i qui fixa les condicions perquè tu hi col·laboris. De fet, si n'obres tu un, estaràs en igualtat de condicions.
- Sergi,
ICV és un partit diferent però també és un soci. I els socis som lleials. La lleialtat és un valor que alguns confonen amb fer de palmeros... bé, potser és que la pracriquen poc.
- Nina,
No sé, a mi em sembla que el candidat de CiU no ha fet ni una sola proposta programàtica, encara.
Això que és de fora no ho dic en pla de crítica, és un fet que, per cert, també s'ha silenciat. Per mi no passa res, però recordo molt bé com Ramon Camp feia servir aquest argument contra Salvador Milà. I trobo que ara es pot girar en contra. Per cert, en Manuel Mas ha viscut sempre a Mataró. Tampoc crec que ningú hagi imposat cap president. Si et refereixes a Montilla, ha estat triat pel Parlament de Catalunya, una institució nacional que t'hauria de merèixer més respecte.
Lo del PP ho dic perquè, cada vegada que aquests fan una pregunta o una proposta, als pocs dies en surt una d'idèntica de CiU. I a les redaccions encara riuen de la cursa que s'esdevé en l'apropiació del tema...
Baron tampoc ha estat imposat; ha estat elegit alcalde pels regidors de l'Ajuntament, com es fa en la nostra legislació. No confonguem els termes si us plau.
- Ramon,
Tinc la satisfacció d'anunciar-te que l'avanç de revisió del sector del Sorrall inclou exactament el que vam prometre: s'amplia la zona verda inicial, amb la disposició dels equipaments esportius i aquesta zona verda, es dóna continuïtat a un gran sector en forma de parc. A més, s'aconsegueix la dotació de més habitatges socials perquè els veïns del barri s'hi puguin quedar a viure. I també d'equipaments (escolars, esportius, cívics, etc.) amb una gran dotació de metres quadrats. Ah, i es treu la gasolinera. O sigui que algú et deu haver enredat.
- Jordi,
I tant. Gràcies per la teva il·lustració, també.
Si me habeis enredado VOSOTROS!!.
ResponEliminaPOR LO VISTO NO QUIERES SABER O NO QUIERES INTERPRETAR y "camuflas" LO QUE IMPRIMISTEIS EN VUESTROS PROGRAMAS-trípticos del 2003, que lo tienes arriba en mi anterior post.
En ningun momento deciais "VIVIENDAS".
TE LO REPITO Y TE LO RELEES: UN "GRAN PARQUE" ó LO QUE ES LO MISMO una gran zona verde.
Nunca mencionasteis 9 BLOQUES DE VIVIENDAS + UN BLOQUE DE OFICINAS DE 14 PLANTAS.
te lo repito Y TE RELEES estos trípticos, llenos de MENTIRAS.
1ª Mentira, el alcalde que elegimos EL ELECTORADO: MANEL MAS
2ª Mentira, :///...GANAREMOS NUEVOS ESPACIOS VERDES (de el Turó de Cerdanyola a la Riera de Argentona, UN SOLO PARQUE!!!).../// aquí no hablas de las 400 viviendas.
3ª Mentira, Vamos a promover la ***PARTICIPACIÓN DIRECTA DE LOS VECINOS Y LAS VECINAS EN EL DISEÑO DEL BARRIO (Consell de Cerdanyola)***///.,.. esto un pantomina, el 90 % de la "participacion ciudadana y del consell" aprobó CERO crecimiento en "El Sorrall" (En el consell: votos en contra de la edificación 5, a favor 3, abtenció 1),... esto es PARTICIPACIÓN DIRECTA DE LOS VECINOS, sí y un bé negre, una PANTOMINA vuestra.
4ª Mentira, NOS COMPROMETEMOS A CONTINUAR TRABAJANDO CON TRASPARENCIA mediante la modernización "Y LA PARTICIPACIÓN DE LOS CIUDADANOS".... y promoviendo LA PARTICIPACIÓN CIUDADANA (creación de órganos de participación territorial, APOYO A LAS ASOCIACIONES CIUDADANAS).///, sin comentarios, volvemos a la pantomina.
5ª Mentira (esta tuya),.. perquè els veïns del barri s'hi puguin quedar a viure.,... SI, EFECTUARAS EL SORTEO DE LAS MISMAS "UNICAMENTE" PARA GENTE SIN RECURSOS DEL BARRIO, já, aun me estoy riendo con esta respuesta tan ALUCINANTE.
y COMO COLOFON: O sigui que "algú et deu haver enredat".
SÍ, VOSOTROS EN ESTOS 3 AÑOS juntos al alcaldable "electo" J.A.BARON.
No hace falta que te recuerde (27 mayo 2007), a ver que prometeis al electorado que despues en 3 años CAMBIAIS e IMCUMPLIS!!.
Las urnas hablarán y SIN MENTIRAS.
RAMON GONZALEZ, sí, un MÉS, que algú l'enredat al 2003 i al 2006.
Hola RAMÓN ya veo que hay para todos los gusto, pero lo que mas me ha llenado de satisfacción es que cuando te pones el puntero algún bloc sale el nombre esta muy bien tendré que aprender, ya que lo que quiero es pasar un rato ameno ya hay bastantes problema cada DIA un saludo ENCARNA
ResponElimina- Ramon,
ResponEliminaA veure. Una per una, et responc les qüestions que planteges,
0. La proposta electoral del PSC (mira aquí, plana 17) diu textualment "Reconsiderar els usos previstos en el sòl urbanitzable, bàsicament les zones del Sorrall i els Turons, per tal de guanyar espai verd i altres usos més adequats a les noves demandes, tant per a l’activitat econòmica, i els nous equipaments, com per a l’habitatge". Als tríptics vam destacar, especilament, que amb la reordenació volíem (com ara es presenta) obtenir més zones verdes, preservar els Garrofers (que abans tenine previst un vial trinxant-los) i, de la zona verda resultant, fer un continu amb els equipaments a cel obert (camp de futbol) de manera que sigui tot un Parc.
1. Ramon, en Manel Mas va ser investit alcalde fins a la seva dimissió, a causa d'haver estat elegit diputat. la seva substitució es va fer com preveu la Llei.
2. Com et deia més amunt, parlàvem del resultant de les zones verdes. Però el conjunt de la remodelació (ara ampliada) inclou més coses: trasllat de la gasolinera, més equipaments, i habitatges, el 30% dels quals seran de protecció oficial.
3. Aquesta proposta, que ara es troba en exposició pública, està essent presnetada a les moltes associacions i ciutadans que ho demanen. Per cert, amb un ampli recolzament. De tota manera, tothom qui vulgui pot fer les propostes que cregui i seran debatudes. La votació que em parles, feta quan una llarga reunió s'esllanguia, amb els quatre que quedaven i sense haver estat anunciada, sincerament, deixa'm que posi en dubte la seva legitimitat.
4. Ja t'ho he dit: hi ha un ampli acord i, en tot cas, encara som en el període d'exposició pública. S'han fet exposicions, presentacions, maquetes, trameses... crec que hi ha hagut, fins ara, la màxima transparència possible.
5. El que dic és que, si no es programen nous habitatges (i mira que tampoc són tants), els veïns del barri no tenen ni l'oportunitat d'accedir a les promocions d'habitatge protegit prop de casa. És molt bo pel conjunt del barri que hi hagi nous habitatges, que es barregin els del mercat lliure amb els protegits, que s'inverteixi el 10% d'aprofitament mig per a rehabilitar-ne al mig del barri i que no deixem en mans de la inèricia (o del mercat) una renovació del parc d'habitatges (i de la millora de l'accés) que no arribarà així. El barri es mereix tenir una qualitat urbana i d'habitatges, amb facilitat d'accés, com en tenen d'altres.
Bé, en tot cas, com tu deies abans, podem asseure'ns quan vulguis i en parlem cara a cara. Ja convido jo a la cervesa.
- Encarna:
Lo encon´tré en otro blog, entré en el enlace y lo puse... no sé si está muy bien. Si os cansáis ya lo quitaré. Una abrazo.
Sr. Bassas usted debe de estar mal informado ya que cuando escribe que la votación se realizo cuando quedaban cuatro no es cierta. Intuyo incluso que utiliza un tono peyorativo al referirse a esta cuestión.
ResponEliminaIntentare explicárselo:
1.- Se convoco al grupo de trabajo de urbanismo conjuntamente con los miembros del Consell para ratificar el documento de trabajo que se había estado trabajando durante muchos meses siendo el resultado de este documento 2 propuestas que resumiendo eran:
* Situación idónea, con este titulo se catalogo el mal llamado crecimiento
cero. La inmensa mayoría de los 37 participantes en el grupo de trabajo
apostaban por esta solución, tan inmensa que me atrevo a cuantificarlos en
mas del 90%.
* Situación responsable. Esta situación es la que promovió la Asociación de
vecinos que apostaba por sacar unas plusvalías para pagar los terrenos que en
el plan general del 96 estaban catalogados como terciarios, siendo estos una
parte importante de lo que para nosotros son los algarroferos y la zona del
Sorrall, esta incluía el traslado del campo de futbol y la construcción de no
más de 100 viviendas en el terreno libre que quedaba tras trasladarlo a la
zona del Sorrall.
2.- Cuando se estaba debatiendo ya se intuía que la cuestión acabaría en votación ya que esta idea fue lanzada por el representante de la Federación de Asociaciones de Vecinos de Mataró.
3.- Lo de la legitimidad que indica, permítame que le diga que disiento notablemente ya que hay otras cuestiones que si son admitidas y por lo tanto asumidas por la Presidencia con la sola presencia de 2 ó 3 personas en algún grupo de trabajo. Respecto a la participación en el grupo de trabajo de urbanismo, como le indicaba anteriormente fueron 37 personas que vuelvo a repetirle que en inmensa mayoría, rozando la unanimidad, estaban de acuerdo en la no construcción de mas viviendas en nuestro barrio mas allá de lo que llamamos el crecimiento vegetativo que ya se viene produciendo en el barrio desde hace años ya que estudio tras estudio de población indica que este crece.
4.- Lo del amplio acuerdo no se a lo que se refiere, los grupos de la oposición no están de acuerdo, una gran parte de vecinos no están de acuerdo, hay mucha gente con la que posiblemente no ha hablado que no están de acuerdo y que ya están firmando en la campaña informativa que la Asociación esta ya llevando a cabo con una gran respuesta de nuestros vecinos y vecinas a la hora de conocer la otra verdad de esta cuestión.
5.- Por último decirle, no se puede alentar la participación ciudadana y cuando esta no discurre por el camino que ustedes quisieran dejar caer cuestiones tan peregrinas como que eran cuatro o que la votación no estaba anunciada.
Julián Hernández Tello
Presidente A.VV Cerdanyola
- Julián,
ResponEliminaEn fin, Ramón Gonález ya aclaró en un comentario anterior cuantos estaban en dicha reunión en el momento que se anunció (no intuyó, aún no hablamos por telepatía)y produjo la votación: 9 ("En el consell: votos en contra de la edificación 5, a favor 3, abtenció 1"). No eran 4, tienes razón. Pero tampoco 37. En cualquier caso, estoy convencido que las propuestas y altenativas van a poder ser discutidas una vez termine el período de exposición pública. El crecimiento 0 y el vegetativo no son lo mismo. De todos modos, creo que el núcleo de la cuesíón es si queremos que el barrio progrese o se enquiste. Sí, ya conozco la opinión de la derecha, pero también la de muchísimos ciudadanos. Por lo demás, reitero lo dicho.
Y muchas gracias por escribir, ignoraba que contaba con tan ilustres lectores. Es un placer.
Como buen político que es, no podía ser de otra manera ya que lleva en esto desde el 91 como Regidor y mucho mas como militante socialista, usted dirige la cuestión a su terreno. Nada que decir, los que le leen que saquen sus propias conclusiones sobre el trabajo de 37 personas durante meses o sobre si el Consell debe o no apoyar los trabajos que hacen los grupos de trabajo o si como digo la Presidenta que por sus ovarios que lo que saliese del plan integral iría a misa. Repito nada que decir aunque sigo pensando lo mismo, usted saca a relucir lo que le interesa, pregunte cuantas personas asisten habitualmente a las reuniones del Consell, se sorprenderá de la cifra.
ResponEliminaSi que hay una cuestión que no me deja mas margen que replicarle, cuando usted indica que el núcleo de la cuestión es si queremos o no que el barrio progrese debo recordarle que precisamente este es el lema que ustedes dicen para enmascarar que precisamente estamos en la situación que estamos por culpa de su partido, con la ayuda puntual en varias legislaturas de ICV.
El barrio no necesita crecer en mas viviendas, necesita crecer en equipamientos culturales, sanitarios, deportivos, educativos etc,etc, ademas de en servicios. Ya se que se construirán algunos equipamientos y que la gasolinera va fuera, un instituto que por cierto deberían decir que lo construye la Generalitat, no ustedes que lo único que hacen es poner a disposición de esta los terrenos y un nuevo centro cívico.
.
En estos años no se ha crecido en equipamientos por culpa de la política seguida por ustedes e ICV anteriormente y ahora también por ERC. No se ha crecido en aparcamientos y usted sabe que hay un déficit de mas de 1500 plazas según sus propios estudios, no se han creado mas escolas bresoll, como sabe solo hay una, para la población que tenemos que son mas de 30.000 personas, no se ha crecido en equipamientos culturales porque ustedes no han invertido en el barrio. Tenemos el CAP de gatasa en las condiciones que esta porque ustedes seguramente o no presionan lo suficiente a la Generalitat o simplemente porque no les hacen caso, no tenemos más zonas deportivas porque ustedes no han invertido en equipamientos deportivos en el barrio, también se que han hecho algún campo de petanca durante estos años.
Progresar no es precisamente la palabra más correcta para indicar lo que ustedes con la ayuda de ICV y últimamente de ERC quieren hacer, simplemente y llanamente crecer en viviendas para así sacar unas plusvalías para pagar el gran error que ustedes y el Sr. Mila cometieron a la hora de diseñar el plan general del 96 ,
Progresar podría ser desde otro punto de vista que la zona del Sorral fuera un gran parque y zona de equipamientos para el barrio y la ciudad y así también se dignificaría esa zona que es una de las grandes “mentiras” que ustedes lanzan, ahora resultara que dignificar una zona quiere decir construir 200 ó 225 viviendas. Progresar también podría ser dotar al barrio mas poblado de la ciudad en menos metros cuadrados de servicios que nunca hemos tenido y que si hemos “cotizado” durante años y años. Progresar no quiere decir que los únicos terrenos libres en el barrio serán ocupados por viviendas, esto es pan para hoy y hambre para mañana. Usted cree que la población que tenemos esta reflectada en los equipamientos que tenemos.
Julian Hernandez
Presidente A.VV Cerdanyola
- Apreciado Julián
ResponEliminaCon las ganas de escribir que tienes, quizás estaría bien que te abrieras un blog. Disculpa si mis respuestas son más breves y sencillas, pero creo que en los comentarios deben ser así.
Efectivamente, el núcleo de la cuestión es si el barrio puede progresar o no (cuidado: no estoy diciendo crecer) y cómo. Es decir, cómo se colocan nuevos equipamientos, sí (aunque no estoy de acuerdo con esa idea de dejadez, en el barrio hay muy buenos equipamientos, algunos de primera hora), pero también nuevas actividades económicas, nuevos parques (que el Plan vigente no incluye, almenos tanto) y, por qué no, nuevas viviendas.
El objetivo, además de compensar la operación (algo inevitable en toda recalificación que quita valor a determinados terrenos), es múltiple: permite que nuevas parejas jóvenes acudan al barrio, algunas de ellas provinientes de él. Permite que haya vivienda protegida. Permite que no haya zonas exlusivas de usos sino con usos múltiples, lo que incrementa la seguridad y también la compactación del barrio. Permite (com el 10% de aprovechamiento) rehabilitar viviendas antiguas para regenerar algunos tejidos del barrio. Permite más aparcamiento en su subsuelo. Permite, con más consumidores, una economía de barrio. Etcétera.
En fin, lo dicho. Es un placer dialogar contigo. Por cierto, ya sería hora que nos tuteemos, si quieres, yo ya me he atrevido.
Al Ilsmo. y Honorable Sr. RAMON BASSAS:
ResponEliminaCUANTAS VECES QUIERES QUE TE LO REPITA, porque ya está bien, siempre tiraís balones fuera, COMO SIEMPRE!!!.
Fíjate que sencillo, contesta y CLARO a esto:
En ningun momento deciais "VIVIENDAS".
TE LO REPITO Y TE LO RELEES: UN "GRAN PARQUE" ó LO QUE ES LO MISMO una gran zona verde.
Nunca mencionasteis 9 BLOQUES DE VIVIENDAS + UN BLOQUE DE OFICINAS DE 14 PLANTAS.
te lo repito Y TE RELEES estos trípticos, llenos de MENTIRAS.
Todo lo demas que comentas (o intentas contestar CAMUFLANDO, COMO SIEMPRE).... es PURA HIPOCRECÍA Y FALSEDAD A LAS PROMESAS ELECTORALES.
Bay, bay, hasta las urnas 2007, porque lo que es contestar CLARO Y TRASPARENTE, nada de nada, Ilsmo sr.
RAMON GONZALEZ, sí, un MÉS, que algú l'enredat al 2003 i al 2006.
- Apreciadísimo Ramón:
ResponEliminaClaro y transparente: habrá parque, queda garanitizado en la propuesta que hacemos para el sector, que amplía la zona verde planificada en 1996.
Más aún: también habrá nuevos equipamientos y viviendas, en el marco de lo que dijimos en el Programa Electoral que te mencioné hace unos cuantos comentarios.
Siempre lo hemos dicho, la verdad. No sé quien te ha engañado, pero nosotros siempre hemos mantenido una opción como ésta.
Una abrazo:
CUARTA vez que te lo repito, y CERO contestación a lo mismo por tu parte:
ResponElimina=====NUNCA, NUNCA, Y NUNCA mencionasteis en el programa 2003:.... 9 BLOQUES DE VIVIENDAS + UN BLOQUE DE OFICINAS DE 14 PLANTAS.======
Te lo repito Y TE RELEES estos trípticos, llenos de MENTIRAS.
Pero claro, ahora 2006, LA PELA ES LA PELA, a apretarse toca y a vivir como en latas de sardinas.
Como veo que lo que quieres es ESCURRIR EL BULTO!!!COMO SIEMPRE!!
Pa tí la perra gorda, teneis toda la RAZÓN,......amen, amen, si güana, a tus pies, que más...AH, SÍ MY VOTO y EL DE MY FAMILY.
RAMON GONZALEZ, sí, un MÉS, que algú l'enredat al 2003 i al 2006.
- Ramon:
ResponEliminaComo te he demostrado, en el programa dijimos que habría viviendas. Después se ha desarrollado cuántas y cómo (tampoco dijimos de qué color serían las paredes, lo siento) en la propuesta que está en discusión. Por cierto, en el Plan Local la Vivienda (votado el año pasado por todos los partidos y varias entidades) ya contemblaba la construcción de un número concreto de viviendas al desarrollar el sector... A ver si resulta que están engañando otros...
Per mirar:
ResponEliminahttp://video.google.es/videoplay?docid=4334954194200129062
Per mirar:
ResponEliminahttp://video.google.es/videoplay?docid=4334954194200129062