divendres, de setembre 09, 2005

Dos blocs més

Demà escriuré el post dedicat al Ple d'ahir, però no tinc temps de fer-ho (avui vaig de cul). Si escric tot el que vull dir, serà llarg. O sigui que aniré pensant en les properes hores com resumir-lo. Aprofito aquestes ratlles per anunciar que hi ha, almenys, un parell de bloggers més que tinc el gust de conèixer en persona. Es tracta de Xevi Galceran, mataroní, que potser recuperaà la seva anterior faceta de periodista, i del seu germà Fèlix, un mestre que viu a Arenys de Mar però treballa a Mataró. Benvinguts.
:
Avui dèiem amb uns altres blocaires que, de moment, això comença a omplir-se de novetats i que arribarà un moment qu ens costarà seguir-nos. Com en tot, haurem de fer el nostre nucli, potser, o, com algú deia, anar destacant els posts del dia. De moment, però, em fa molta gràcia perquè, a més, en conec molts i, dels que no, tinc oportunitat d'anar-los coneixent. de fet, invstigar com evolucionarà, això dels blogs, és també un tema recorrent. N'anirem parlant.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Una opció, no sé si seria possible tècnicament, seria crear una mena de directori on només s'afegissin els blocs del maresme i anessin apareixent les actualitzacions, es podria destacar posts, presentar les novetats, entrevistes...
O per nofer-ho tancat, es podria fer un directori comarcal dels blogs de catalunya, de fet hi ha per exemple "Blogtree" que fa l'arbre genealògic del blog, i també hi ha un que els agrupa per edats dels blocaires, seria un més.
Si algú en sap i té temps i ganes, és una idea.

Ramon Bassas ha dit...

Sí, una mena de directori d'actualitzacions... Bé, a veure si algú s'anima.

Anònim ha dit...

Jo m'animo i estic d'acord en que s'hauria de fer alguna cosa en aquesta línia.

Turrai (alt maresmenc)
o maresmaire?

Ramon Bassas ha dit...

A qui ho podríem encarregar (jo sóc un negat)