divendres, d’abril 06, 2007

Tríduum II | Camins

:
Antoni Tàpies, Creu de fusta (2001)
:
Tot s'ha complert (Joan 18, 29).
:
Camins
:
Sempre imagino l'endemà d'aquest amor tempestuós com és avui: aquest sol plàcid, el fred encara batent, el silenci. El Divendres i el Dissabte Sant els recordo així. També imagino així les morts, la mort. la que hauré de passar un dia i que assajo amb les morts quotidianes. La mort que, al final, inexplicablement esdevé fecunda. Dels pocs blocs actius, en Josep Àngel Colomés és el que ha trobat la millor cançó per avui, i el copio. Camins, de Sopa de Cabra.
:

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Bassas no te quiero ver sacrificado te equivocas tú no eres el mesías,tú eres el hijo de Satanas por eso estás en el número dos de la lista,todo aquel que te hace sombra te lo "cargas" tú tienes más poder que el presidente de la caixa laietana,vaya renovación de tu lista pero tu no dejas el poder ni queriendo por que satanas te ordena.te recuerdo lo que tienes pendiente:
Un escrito de más de 100 policias manifestandose por la seguridad de mataró,c'an fábregas ¿que? ¿un estudio para que lo pongan unos metros más?esto no se lo crée nádie,lo dejaís para despues de elecciones y luego decís que vale una millonada y a enderrocar ¿cierto?,más multas de tráfico y menos vigilancia de robos,¿que paso en la tienda Zara de la riera que intentaron robar?lo has tapado.
Y encima vas por la riera paseandote con las manos en los bolsillos y enseñando pecho,¿pero será posible? pues si es verdad por eso es el concegal de seguridad.¿y el inspector que pasa? si este señor que se subió el sueldo ¡por que me lo merezco! un 35% más .Hay que hechar narices al asunto.Has hecho un pacto con el diablo y te pasa factura.ERES MALO BASSAS.HOY ES MI SANTO.

Ramon Bassas ha dit...

- Urbano II
Lo siento, no puedo responder a todas tus preguntas e insinuaciones, tengo hora con el exorcista y llego tarde.

Anònim ha dit...

Tens molta poor de quedar-vos sensa regidors já que nosaltres pujarem a l´alcaldia i gobernar bé!!!Dius moltes mentires i als ciutadans de mataró ja estan farts de tú!!!!
No tens cura ni anar al exorcista ni al confesionari et volen.

Ramon Bassas ha dit...

- Urbano...
...vosaltres, qui? la Inquisició? No sabia que també es presentava a les elecions.