dimarts, maig 29, 2007

Cigró negre

Em sembla bé que el líder del PP de Mataró faci autocrítica. També em sembla bé que s'autoelogiï (“hem presentat un programa potser avançat al seu temps”, glups!). No tant que desqualifiqui els votants de les esquerres, quan diu que “la gent vota esquerra perquè no sap què votar”. El que em sembla d'un mal gust inqualificable és dir que els membres del que pot ser el nou Govern són de "mala qualitat".
:
Estaria bé que concretés de què parla exactament i, especialment, si aguantaria una comparació amb la seva, de llista. No sóc pas jo, és un destacat membre del PP mataroní qui parlava fa poc sobre la qualitat del número 2: "una persona que no sabe ni hablar"; un "fenómeno" del que "muchos podemos reprochar actuaciones pasadas, muchos, pero nadie lo ha visto necesario hasta el momento. Nadie menos Juan Carlos Ferrando". També té paraules pel propi cap de llista i d'un dels altres acompanyants de la candidatura del PP, ara regidor: "siempre tiene que estar ese garbanzo negro que acaba fastidiando el potaje". Jo no m'atreviria a dir tant, ho prometo. Foto: R. Gallofré.
:
Publica un comentari a l'entrada