
:El darrer Ple Municipal, l'altre dijous, va donar alguna sorpresa interessant. El regidor Masriera (a la foto de la dreta), de CiU, acusava el Governque utiltzava la participació com "una paraula per fer patxoca" en relació a la participació del sgrups municipals i de les entitats juvenils en el procés de redacicó d'un nou Pla Jove per Mataró.
:
La regidora Ana Barrera (a l'esquerra li va respondre amb claredat. de les 9 sessions de treball que s'han fet, el represnetant de CiU tan sols ha assistit a una. I que en els fòrums on s'ha parlat del tema (Comissió Informativa, etc.), mai CiU no ha obert la boca per res, ni s'ha rebut cap proposta des que tenen el text, fa un mes (i encara no s'ha acabat el termini). I li va etzibar que el que cal fer és parlar menys i treballar més. Touché.
:
Hi ha maneres i maneres de fer oposició. Però aquesta, sens dubte, és com a mínim ridícula.
:
2 comentaris:
視訊美女,豆豆聊天室,微風成人,情色,視訊聊天室,ut聊天室,聊天室,正妹牆,全民愛愛區,情色文學,正妹計時器,自拍貼圖,視訊交友,玩美女人,嘟嘟成人,哈比寬頻成人,貼圖區,色情小遊戲,同志聊天室,ut聊天室,美女寫真,嘟嘟貼圖區,成人論壇,巨乳,上班族聊天室,成人遊戲,情色a片,美女遊戲,情色自拍,漫畫貼圖,成人電影,成人文學,視訊,情色論壇,聊天,免費視訊,666成人,情色a片,成人遊戲,上班族聊天室,
Podria ser...
Publica un comentari