dissabte, de desembre 19, 2009

Felicitació electrònica

:
Enguany, com a mesura (d'exemple) anti-crisi, l'Ajuntament ha decidit felicitar per Nadal amb una felicitació de correu electrònic enlloc de paper. Ja sé que és molt millor rebe'n una de paper, però haurem d'esperar una mica encara. De fet, això permet que qualsevol ho pugui fer des d'aquest enllaç.
:
Jo ja n'he enviat algunes. A risc de no ser gens original, i encara sota l'admirable impacte de la recitació de memòria, intrecalada amb cants de la Coral l'Aixa, ens va fer un recitador de nom Joan Pera (no el famós actor) diumenge passat a les Esmandies del Poema de Nadal de Josep Maria de Sagarra, m'ha decidit a triar corre-cuita algun fragment del magnífic poema. És aquest:
:
Pastor dels meus somnis d'infant,
de les meves tristeses de gran,
pastor menut del meu pessebre,
tant és que fem com que no fem,
sempre es troba el camí de Betlem,
encara que ens escanyi la tenebra!
: