divendres, de gener 25, 2008

Per sempre més

I
:
El miracle de la fe resideix en què Abraham i Sara foren suficientment joves per desitjar, i en que la fe va mantenir el desig i, d'aquesta manera, la joventut.
:
Sören Kierkegaard, Temor y temblor. Ed. Orbis. Barcelona, 1987, p. 28
Il·lustració:
Jan Provost, Abraham, Sara i un àngel (c.1520)
:
II
:



:
Que un bon déu et protegeixi
i s'acompleixi el teu desig.
Sàpigues ajudar els altres
i deixar-te fer feliç.
Que arribis a les estrelles
per l'escala que et vas fent.
Sigues jove per sempre més.
:
Que creixis per ser més recte
cada dia més sincer
per conèixer la mentida i
la disfressa que ara té.
Que no et falti mai coratge
per lluitar contra corrent.
Sigues jove per sempre més.
:
Que les mans mai no et tremolin
i els teus peus siguin lleugers,
i que mentre els vents canvien
tinguis ferms els fonaments.
Guarda sempre el cor alegre
i cançons per fer content.
Sigues jove per sempre més.

:
Bob Dylan, Per sempre jove, (adaptació: Isidor Marí), en anglès aquí. Cançó interpretada per Gerard Quintana i Jordi Batiste a Sense reina ni as (Els miralls de Dylan), .
:

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Que creixis per ser més recte (bona falta et fa)
cada dia més sincer (no et costarà gaire)
per conèixer la mentida (nascuda en tu) i
la disfressa que ara té (sota el teu capteniment).

Napoleón Bonaparte ha dit...

Ramón, a ver lo que tarda la SGAE, en cobrar por la música en los Blogs.

Igual ya cobran y no lo se. Aunque con el canon, tenemos patente de corso, eso sí, para copiar, bajar de internet, etc.

Pero no, para difundirla.Eso creo.

Qué cosas

Un saludo

Anònim ha dit...

Que ets del PP i fas el doble joc? No se, però fas mala espina

Ramon Bassas ha dit...

- Naopelón i observador,
Si us referiu a la que he posat a través de Goer, diria que el programa permet importar-ho als blocs i que això deu ser possible com Youtube; si no és així, cap problema i ho trec.

eloi ha dit...

M'agrada aquesta cita d'en Kierkegaard perquè associa desig i eternitat quan la moda actual de caire budista és la inversa. Si no t'importa ho penjaré amb alguna modificació com a prega_rock, Ramon!. Gràcies pel post.

Napoleón Bonaparte ha dit...

Ramón, que yo no lo he dicho que lo traigas. Youtube retira material con derechos por ejemplo, cuando se denuncia por el autor. Youtube, he llegado a acuerdos con sony y otras multinacionales de cine, música, etc., donde les compensa por el material publicado, sin autorización.

Youtube, también está participada por alguna de estas multinacionales, de esta forma, lo que "pierden" por un sitio, lo
"recuperan" por esta empresa y su valor (google).

No me he debido explicar bien, era un comentario dirigido a la sgae que ya cobra hasta por poner música , en las bodas por ejemplo. Aunque sea enlatada.

Sobre tu aportación, ignoro que empresa es, (seguro que no española y no sujeta a la sgae), y que con el tema canon (psoe),etc un puyazo por mi parte, que estoy en contra del mismo y solo decirte, que a ver lo que tardan, en cobrarnos, a los bloggers por poner música.

Sino, al tiempo pero con el canon, todos somos culpables y delincuentes y nos los cobran a todos, invirtiendo la carga de la prueba.

Tanto si copias, bajas o solo utilizas un cdr por ejemplo, para grabar tus fotos de vacaciones.

Por mi parte, no te insinúo ni pido, que retires nada. faltaría mas. De hecho, ya pagamos canon.

Y que técnicamente sea posible traer a lo Blogs, youtube, etc, no significa que el contenido sea legítimo. En todo caso, linkar youtube por ejemplo, no es delito. El delito, es de youtube en este caso y de quien cuelga este contenido allí. No de quien lo linka.

Igual (y por si acaso), el Blogger decía lo del canon y el pp,por mi. Estoy harto que ser de derechas o de izquierdas, y que todo sea un PAck de aceptación obligada, en todo. Me parece de imbéciles, ser de izquierdas (derechas), como yo que soy de izquierdas y, apoyar el canon y todo, todo, los que otros, deciden por mi. Unas lineas generales, note digo que no, economía, cultura, etc. Per de esto, ha que si mañana, mi partido (que no es psoe), diga o apruebe algo, yo decidiré, si está bien o mal. ¿Ecléctico?. NO, solo consecuente. El canon, es una aberración en todos, los sentidos.

Yo tengo criterio propio, y no acepto si creo que no es correcto, etc., todo lo que diga mi partido o mi tendencia.

Un saludo

P.D.: Siento el mal entendido, pero era muy claro en mi anterior opinión.

Ramon Bassas ha dit...

- Eloi,

Efectivament. El desig és un simptoma de la nostra existència personal, de fet, negar-lo o 'buidar-lo' té el risc de deixar-nos sense vida. Em sembla molt bé que ho utilitzis; ja veus, Abraham i Sara fent un cafè amb Kirkegaard i Dylan.

- Napoleón,

Tranqui, no todo tenemos que tomárnoslo como un reproche. Gracias por tu aportación. Por cierto, los que libremente tomamos el compromiso por un partido también tenemos ideas propias. Un abrazo.

Joan Safont ha dit...

Suposo que quan vas escriure aquest post no sabies que era el meu aniversari...

Fantàstic! A més, sempre m'ha atret molt la figura del filòsof danès Kierkegaard.

Una abraçada,

Ramon Bassas ha dit...

Joan

No; em deuria inspirar l'àngel del quadre.