divendres, de febrer 29, 2008

No és el mateix | 1848-2008

La campanya optimista - VIII
:
Vinc de l'acte que hem fet aquest vespre tot estrenant la nova seu del PSC al barri de Cerdanyola, a Mataró, protagonitzat per Manuel Mas i presentat per Joan Antoni Baron. Abans, jo mateix (vegeu foto) he donat la paraula a Manuel Patricio i Carlos Soriano, que han presentat el Manifest de diverses persones d ela cultura local que donen suport a Zapatero i Manuel Mas. Aquest, cofoi, diu que ja té la seva pròpia plataforma d'artistes. Ara us deixo amb el vídeo d'avui.
:


:

:
Més comparacions Mataró - AVE
:
:
Com Dani Fernàndez fa uns dies, l'historiador mataroní Manuel Cusachs fa memòria de la coincidència de l'arribada de l'alta velocitat ferroviària a Barcelona amb el 160è aniversari de l'arribada del ferrocarril a la península, amb mataró de protagonista. Ho fa a capgros.com i ens recorda que no va ser exempt de polèmiques i fins i tot de sabotatges. Ves per on.
:

4 comentaris:

Napoleón Bonaparte ha dit...

Ya han pedido permiso al autor, las JSC de la ciudad, para utilizar la música?. Ojo con el canon de la SGAE? ;-)

Ramon Bassas ha dit...

- Napoleón,
Pues no o sé, pero lo del canon precisamente es para resolver eso, ¿no?

Napoleón Bonaparte ha dit...

Pues que quieres q te diga. Si yo, mañana por comprar un cdr pago un canon para que un partido político use una música sin pagar derechos, pues, me parece mal.

Y pongo este ejemplo por que es el que has publicado. No por otra cosa, que conste.

Que el canon es una aberración, en serio. A que ningún jurista aceptaría que cuando compre un coche te digan y va a pagar 500 euros, por si se le ocurre cometer una infracción. Pero los paga antes aunque no lo cometa.

Hay expertos, literatura, argumentos, sentencias, etc. Es una ilegalidad manifiesta. Sino al tiempo y verás como caerá el canon.

Quieres que te explique lo que pasó en la web oficial del psoe, con el tema del canon?

En breve te lo explico (si no lo sabes).

Es cuestión de tiempo, Juristas, la jurisprudencia y los distintos órganos judiciales, obligarán a su derogación.

Un saludo

Ramon Bassas ha dit...

- Napoleón,
¿Qué pasó?