divendres, d’octubre 22, 2004

Civisme i seguretat

Ahir al vespre vaig ser a la seu de la Federació d'Associacions de Veïns de Mataró per explicar-los la nova Ordenança de Civisme de l'Ajuntament, va ser una xerrada molt agradable que va derivar en moltíssimes coses més que, d'una manera o altra, hi tenen a veure. Em sembla que serà un bon instrument, ara per al debat, i després, per millorar la vida quotidiana dels mataronins.
:
I, aquest matí, he estat una bona estona en una reunió sobre seguretat de la Federació de Municipis de Catalunya, presidida pel seu vicepresident, l'Alcalde d'El Prat, Lluís Tejedor. Temes com el desplegament dels Mossos d'Esquadra, la nova Llei de Policia de Catalunya o altres relatives a protecció civil m'hi han tingut fins a migdia. Com que abans de la reunió m'he despistat, he anat directament a la seu de la Federació, on he saludat Pilar Figueras, la secretària general, amb qui he intercanviat una breu però profitosa conversa.
:
Al despatx, urgències, presses, e-mails, visites, contactes, telefonades. Coses que semblen un gran problema i no ho són. Coses que no en semblen cap, i ho són. Desxifrar el que proposo en aquestes dues frases podria definir, de fet, la meva feina com a regidor. Això i la discreció.