divendres, de novembre 30, 2007

39 | Els blocs del Foreign

39
:
nom
:

Tants anys com han passat i tot igual.
La línia constant de l'horitzó,
la seua llum profunda, aquest tapís
solcat d'onades, i l'impertinent
desig d'antic que nia dintre els ulls.
I no debades cal que siga així.
Són coses sense més, són pur atzar,
contínues sorpreses massa a prop
baratant el migdia arran de pell
amb un calfred de trenta-nou estius.

Isidre Martínez Marzo , "D'aquí estant", a Hostes, Ed. Proa, Barcelona, 2006, p. 21
Il·lustració: Marck Rothko, Blau, taronja i vermell, 1961.
:

(versió en àudio)

:
Els blocs del Foreign
:
El ministeri britànic d'Exteriors, dirigit pel jove David Miliband, té una plana de blocaires vinculats a la diplomàcia del país, inclòs el del propi Ministre. Amb comentaris breus, algun vídeo, força reflexions interessants i enllaços, el bloc m'ha agradat força. Però més encara la naturalitat en què s'emmarca en la plana oficial del Ministeri, sense tantes manies com les que sovint hi ha per les nostres terres. També inclou comentaris i una frescor que ja m'agradaria trobar més sovint i no li impedeix de mantenir un web que també m'ha agradat força, on hi trobo un butlletí periòdic de la seva tasca com a diputat, acta que manté amb oficina pròpia al seu districte.
:
:

3 comentaris:

Cris ha dit...

Una pregunta: a través de què vas trobar aquest bloc del ministre d'exteriors britànic?!! Podries citar la font, no?! Ei, totalment de bon rotllo...però de tant en tant et llegeixo i m'ha sorprès!

Ramon Bassas ha dit...

Cris
Estic subscrit al web de la Fundació Rafael Campalans i vaig veure'n la notícia.
En tot cas, no hi ha font, el web del ministre és públic.
Acostumo a citar la font quan reprodueixo un text, unes dades o unes imatges que no són meves. però no m'importa revelar d'on ho trec, diria que m'en faig un munt.

Cris ha dit...

Ok, ok... és que sóc una de les persones que fa aquest butlletí que reps (treballo a la Fundació), i aiiii! vaig pensar que ens podries haver citat! En tot cas, anava de bon rotllo, eh! Salutacions, tot i que no et conegui!