dimecres, de novembre 07, 2007

Fins que s'acabi

Avui tenia previst de posar una cançó al bloc, aquesta que trobareu tot seguit. Però el meme llançat per en Joan Ramon, que te'n fa triar cinc, me'n permet d'assenyalar-ne quatre més. Ja he dit altres vegades que ni tinc massa cultura musical ni la música forma massa part de la meva vida quotidiana, a diferència de pràcticament tothom que m'envolta. A més, un cop feta la tria, em surten una mica carrinclonetes o excessivament calmades. De manera que no em feu massa cas....
:
1.

Leonard Cohen, Dance me to the end of love (Various positions, 1985); vegeu-ne també aquest curt d'Aaron Goffman protagonizat per Tarantino i la versió de Madeleine Peyroux que trobareu aquí.

Les altres són...
:
2.

Piérdeme el respeto, de Paquita la del Barrio
:
3. L'amor que vindrà, de Joan Manuel Serrat, lletra i música de Jacques Brel, adaptada el 1974 per Joan Soler Amigó per a Guillermina Motta. (Sentiu-la al linc, fragment)
:
4.

Calling you, de Jevetta Steele, el tema principal de Bagdad Cafe.
:
5.

Potser el desig, de Lluís Llach
:
I passo aquesta responsabilitat a cinc blocaires més: a Josep Àngel Colomés, a veure quins aires tenen a Solsona; a Francesc López Guardiola, qué bonita es Badalona; a Antonio Praena, que no tan sols del gregorià viuen els frares, a l'Assumpta Montellà, per veure si te temps de sentir música, i a la Rosa Herrero, per veure què combina amb les matemàtiques.
:

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Ramón: ya tengo las canciones que quiero poner. Pero ¿Dónde? ¿Cómo lo hago?
Espero tu respuesta.
Ah: el link con mi nombre no se abre.

Albert Medrán ha dit...

un meme ben interessant! jo no sabria què triar ara mateix!

Ramon Bassas ha dit...

- Antonio,
Tiene que ser en un post de tu blog. Ya he cambiado el linc, gracias.

- Albert,
Bé... si vols, apunta't.hi, ja t'ho faig extensiu. Agafa els 5 primers cd que tinguis a prop i tria'n una de cada. Jo tampoc hi vaig pensar gaire...

Josep Àngel Colomés ha dit...

Estic acabant de pensar la llista, tot i que m'adono dels canvis de gustos o l'evolució dels últims temps ja que quan vas descobrint música nova i t'agrada, passa per davant d'altra. Potser ho fa l'edat això de canviar tant.

Ramon Bassas ha dit...

- Josep Àngel,
Sí, ho fa l'edat... mentre ets jove, pel que veig. Au, sort amb el 'meme'
RB