dijous, d’agost 14, 2008

Degustar a Cabrils

Propostes d'agost - 14
:

No sé vostès, però jo divendres pujaré a Cabrils. Amb l'excusa que m'inviten a la inauguració, un cop acabada faré com els centenars, potser milers, que s'hi acostaran tot el cap de setmana per provar tasts boníssims dels restaurants de la zona. No hi havia anat mai fins l'any passat, ho confesso. A mig agost, i a cabrils, no se m'hi havia perdut res. Però l'any passat, apurant també com aquest els darrers dies de l'alcaldia accidental que m'ha tocat d'exercir, i de la mà dels meus companys cabrilencs (enguany ja amb en Quim Colomer d'alcalde), vaig assistir a una festa dels sentits que val molt la pena. Abans pensava que això era d'avis. Una de dues: o no tenia cap raó o és que m'hi acosto.
:
  • La XXI Mostra Gastronòmica, Comercial i d'Artesans de Cabrils se celebra dels dia 15 al 17 d'agost. Inauguració, divendres 15 a les 20 h.
:

3 comentaris:

Anònim ha dit...

No tenies cap raó. Sense pèls: els plaers de la llengua cal cuidar-los.

Recomanció: Una bona taula al balcó de l'Hostal de la Plaça (i m'han dit que l'han millorat)

Vagi de gust.

Ramon Bassas ha dit...

Doncs si sou servit...

Izan ha dit...

Mai havia estat a la Mostra de Cabrils. Em va convidar una bona amiga el divendres, a la inauguració, però al final vaig pujar dissabte.
Molt ben muntat, organtizat, i la companyia boníssima.
Imagina't que fins i tot, al capvespre tenien un eclipse de LLuna preparat per a la Mostra! je, je

Salut

Jordi