dimarts, d’agost 10, 2010

Ho sento molt

Frases d'agost - 10
:

:
Ho sento molt si m'adormo amb Ventdelplà, ho sento molt,
ho sento molt si deixo péls a la dutxa, ho sento molt,
ho sento molt si trepitjo la cuina fregada ho sento molt,
ho sento molt si tolero la brutícia ho sento molt.

Jo et faria una cançó d'amor
però qualsevol cosa que et digués
no seria original.
Ja ho haurien dit els Beatles
en el Sergeant Pepper's Lonely Hearts Club Band.

I a vegades els ocells fan cagarades.
I a vegades t'estimo però no m'agrada.
I a vegades penso si mai no la cagues.
I a vegades va i se'm cremen les torrades,

però això últim només de tant en tant,
només de tant en tant,
només de tant en tant,
només de tant en tant.

Ja n'aprendré de somriure a ca te mare, ja n'aprendré,
ja n'aprendré a fer aquell plat que t'agrada, ja n'aprendré,
ja n'aprendré a canviar el paper de vàter, ja n'aprendré,
ja n'aprendré a tirar-te algún "piropo", ja n'aprendré.

Jo et faria una cançó d'amor
pero qualsevol cosa que et digués (no, no)
no seria original.
Ja ho haurien dit els Beatles
en el Sergeant Pepper's Lonely Hearts Club Band.

I a vegades els ocells fan cagarades.
I a vegades t'estimo però no m'agrada.
I a vegades penso si mai no la cagues.
I a vegades va i se'm cremen les torrades,

però això últim només de tant en tant,
només de tant en tant,
només de tant en tant,
només de tant en tant.

En una tribu apache,
(...)
:
Els amics de les arts, "A vegades", a Castafiore Cabaret . Vegeu fitxa del Prega-rock, aquí.
:

2 comentaris:

Pere-Màrtir Brasó ha dit...

Aquest grup és força interessant. De tant en tant n'aparèixen de bons!

Ramon Bassas ha dit...

Pere M,
Jo el vaig descobrir al documental que els de Clack van fer abans de l'estiu. També m'agrada força.