
:
També és curiós notar la feminització dels desplaçaments a peu o la baixa valoració dels usuaris del ferrocarril de Rodalies, així com l'alta nota del desplaçament en bicicleta o la relació entre urbanització i ús del transport públic. recordo quan, a Mataró, el conseller Nadal deia amb motiu d'una jornada dels municipis de la segona corona metropolitana que la mobilitat s'hauria de considerar com una més de les polítiques socials, com l'educació i la salut, donada la seva relació amb el desenvolupament i la qualitat de vida, especialment si s'aposta per mesures sostenibles quant al seu desenvolupament. D'aquí el suport de la Generalitat (per fi, després dels anys de CiU només subvencionant Barcelona) al transport urbà dels municipis de la segona corona o l'impuls del mateix Govern a una futura línia orbital enmig d'una gran aposta pel ferrocarril a Catalunya, en la que s'inscriu també els acords sobre el traspàs de Rodalies a l'administració autonòmica.
:
:
2 comentaris:
i pensar que per primer cop a la vida em fan participar en una enquesta, és aquesta, i el que em van preguntar em va fer respondre a la força que va ser un trajecte a peu!
però anem al què importa: ens cal més i millor transport públic!
- Albert,
A peu és dels millors transports que podem fer... però sí, ens cal millorar el transport públic col·lectiu.
Publica un comentari a l'entrada