Hola, Ramon, Aquesta entrada em va impressionar quan la vaig veure al Liceu... I m'ha deixat un record agredolç perquè sospito que la decoració que van fer servir al teló del Liceu (un immens mirall de dalt a baix) va ser un dels responsables que el Liceu es cremés. Sembla que la decoració va obligar a treure'n el teló de seguretat. I quan el van tornar a posar, en una òpera de Hindemith, va saltar la xispa en una soldadura... No en tinc cap prova, però pel que vaig anar llegint als diaris m'he format aquesta opinió. En qualsevol cas no sembla gaire bona idea treure un teló antifocs en una representació per guapo que sigui l'escenari. La representació, això sí, esplèndida (llevat de la Montserrat Figueres, que no és que canti malament, és que a mi no m'agrada gaire). Gràcies
- Mercè, Vaja... Tan antic és el muntatge? (aleshores ho tinc malament al post). Des de la darrera pel·li d'en Ventura Pons, però, tothom sap que el causant va ser un senyor amb poders... :)
3 comentaris:
Gràcies,
Hola, Ramon,
Aquesta entrada em va impressionar quan la vaig veure al Liceu... I m'ha deixat un record agredolç perquè sospito que la decoració que van fer servir al teló del Liceu (un immens mirall de dalt a baix) va ser un dels responsables que el Liceu es cremés. Sembla que la decoració va obligar a treure'n el teló de seguretat. I quan el van tornar a posar, en una òpera de Hindemith, va saltar la xispa en una soldadura...
No en tinc cap prova, però pel que vaig anar llegint als diaris m'he format aquesta opinió. En qualsevol cas no sembla gaire bona idea treure un teló antifocs en una representació per guapo que sigui l'escenari.
La representació, això sí, esplèndida (llevat de la Montserrat Figueres, que no és que canti malament, és que a mi no m'agrada gaire). Gràcies
- Teresa,
de res. Tot el mèit és de Monteverdi.
- Mercè,
Vaja... Tan antic és el muntatge? (aleshores ho tinc malament al post). Des de la darrera pel·li d'en Ventura Pons, però, tothom sap que el causant va ser un senyor amb poders... :)
Publica un comentari a l'entrada