dimecres, de setembre 17, 2008

Els referents per edats

Crec que el periodisme local va perdre plomes quan en Xevi Galceran va decidir dedicar-se a guantar-se millor la vida. Hi ha algun cas recent similar que espero rebroti també algun dia. Els blocs permeten que les recuperi i ens brindi alguna perla, en Xevi. Ja n'he parlat en alguna altra ocasió. A mi m'entusiasma com escriu, aquest noi. Ara, per exemple, porta tres posts identificant quines són les pel·lícules, els llibres o els llocs emblemàtics de la seva vida any a any. Han de sumar sempre vint-i-un (un homenatge a 21?) amb una simple llista que ja t'emociona. A mi m'han agafat ganes de fer-ho, ara que sóc a punt d'una edat crítica i començo a comptar els anys de vint en vint. I començo a identificar clarament referents que fa poc ni tan sols sospitava. Em falla la memòria, però. En tot cas, i com si això fos un meme, us animo a imitar-lo, a veure si caic irremisiblement a la moda que som a punt d'imposar a la blocsfera. Au, animeu-vos.
:

3 comentaris:

Anònim ha dit...

També sóc fan del Galceran, quina llàstima que ja no faci corre la ploma... els seus articles al Punt els trobo a faltar.

Rubén Carroza ha dit...

Hola Ramon, jo personalment no conec, ni he lleixit en Xavier Galceran i no puc opinar ni de dolent, ni de bó. Jo el que si et puc dir que jo m'alegro molt de que poguis cumplir-los de 20 en 20, ara ja saps el que diuen.
Dels cap amunt no et mollis la panxa.

Una salutacio i ens veiem a la festa de la Rosa.

Ramon Bassas ha dit...

- Vladimir
Ara ens hem de contentar amb aquests regals que, com que són més espaiats, esperem amb més ànsia.

- Rubén,
Fins diumenge!!