dimarts, de gener 17, 2006

Converses i blocs

Encara més recomanacions. Avui, la de la conversa que mantenen a la revista Mataró report d'aquest mes l'Alcalde de Mataró, Joan Antoni Baron, i el President del Consell Comarcal del Maresme i Alcalde de Vilassar de Mar, Pere Almera. El futur de la comarca, amb una agenda molt clara, la necessitat de la cooperació i Mataró com a capital són alguns dels temes tractats per tots dos. (Foto: Sergio Ruiz)
:
Una altra és fer un passeig per algun dels nous blocs que he anat incorporant amb la idea que compartiu, si voleu, les coses interessants que hi trobo. Un d'ells és el bloc Bicia't, fet per mataronins activistes pro-bici a la ciutat. També fa temps que hi tinc l'Ismael Valls, a qui vaig conèixer en persona al darrer dinar de blocaires (i que, casualment, ara el tinc més a prop). Tampoc sé si us havia presentat en Joaquim Trenchs i el seu bloc psicoanalític. Com que no arribo al seu nivell, aprofito les escletxes per proposar-li coses. Ell també ho fa. En Roland Ledo, col·lega d'altres blocaires, com els germans Galceran, l'Oriol Ruiz o la doble personalitat de Saül, també ha tret el nas. També he descobert un bloc artístic que fa molt bona pinta, Art Neutre, i el de Félix de Azúa. Crec que us els he presentat tots, un dia o l'altre. L'únic que entristeix aquest panorama és l'anunci d'una retirada, els motius de la qual no m'agraden gens.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

L'Alcalde de la vostra ciutat i el president de la Comarca, han parlat també del seu gerent?

Anònim ha dit...

tal faràs tal trobaràs, fa la dita. per què no s'ampara en la llei aquest bloc que a tu t'entristeix que desaparegui si ha estat víctima de totes aquests atacs que diu?

Ramon Bassas ha dit...

- Anònim 1:
Que jo sàpiga, no.

- Anònim 2:
Ni idea, només dic que no m'agraden gens els motius que exposa.

Anònim ha dit...

Jo també estic content d'activitats com les de Bicia't. Mataró és una mica complicada pels ciclistes degut als seus desnivells (normals en tot El Maresme!). Jo, com a usuari, ja estic una mica cansat del Camí de les 5 Cènies, tot i el paisatge.
Pel que fa a les noves incorporacions, m'has fet pujar els colors, Ramon!
I respecte a la desaparició que esmentes, és cert que el pitjor sigui la seva causa, tot i que sembla que encara hi ha anònims (valents?) que hi insisteixen.

Ramon Bassas ha dit...

- Ismael,
Celebro que t'agradi la bici. I la llibertat d'expressió!