dijous, de juny 15, 2006

Arguments plurals pel 'sí' | Debat a Mataró

En campanya - XIV
:
nom Foto: E.C. - capgros.com
:

Arguments de tota mena pel . I de tot arreu, que no només de polítics viu la política. Mirem la blogsfera mataronina. Aquests de la periodista Eli Solsona, per exemple. O els de la seva companya Núria Peidro, o els del crític d'art Pere Pascual, o els del mestre Albert Geronès, o els de l'advocat Cinto Amat, després d'un estudiadíssim procés de lectura i comentari on line. O els que ja vam comentar dels periodistes Eloi Aymerich i Oriol Burgada. O l'economista Cesc Amat, Això sense entrar en el que diuen altres companys del PSC i de la JSC, que estan activíssims. Alguns fins i tot a Granada. Els del grup del de Mataró recollien ahir al vespre ja 70 adhesions. Cadascú amb el seus arguments (qui deia que el no era plural?), amb la seva reflexió independent i amb la cara ben alta.
:
Jo, ara, vinc del debat organitzat per l'associació de veïns de L'Havana i Rodalies al casal d'avis del barri, en el que hi havia en Toni Valls, de CiU, en Paulí Mojedano, del PP, la Quiti Guirao, d'ICV-EA, i la Mª Rosa Cuscó, per part d'ERC (vegeu foto). Ens ha moderat en Pep Andreu, periodista de TV Mataró. Jo hi participava en nom del PSC. He de dir que l'ambient ha estat molt càlid (en el doble sentit de la paraula), malgrat la disputa lògica, i que el públic que omplia la sala s'ha mostrat actiu i interessat. Ha estat una magnífica idea de l'associació i del casal i jo, veritablement, m'ho he passat molt bé. O sóc molt tonto, o he vist una sala majoritàriament favorable al .
:

3 comentaris:

Fer ha dit...

Ull a la participació Ramón. Aquest matí he sentit a la radio que deien que la sol.licitud de vots per correu per aquest Referéndum, supera la de les anteriors eleccions. Qui deia que aquest Estatut no interessava als catalans?

Pedro ha dit...

Jo aniré a votar i no sé què votaré, el que sé és que els polítics us ho heu de replantejar, i que fareu electralisme amb un vot desencisat com el meu, vagi a qui vagi.
Ahir Tremosa em va convèncer de votar no i avui Culla de votar sí.

Ramon Bassas ha dit...

- Ferran,
A veure. Crec que serà important...

- Pedro,
Però no pensis tant en els polítics i una mica més en la política, fes-me cas.