diumenge, de gener 06, 2008

Amb condó | Per si les mosques...

Cristians amb condó
:

:
Vaig veure aquest anunci al metro de Madrid. No sabia massa si era per renyar els cristians que sí que fan servir preservatius o per promocionar algun altre anticonceptiu, però em temia més aviat el primer. Sembla que l'Església espanyola, en campanya (no ens confonguem: campanya per elegir el proper president de la Conferència Episcopal), ha de recórrer a lúbrics arguments, encara que sigui per sortir als mitjans (no els van donar tantes pàgines quan van pronunciar-se contra la guerra d'Iraq). Però, com passa ara amb la publicitat, que sembla que la gràcia estigui en l'equívoc, anant al web de la revista que paga aquest anunci, em trobo amb un espai on sembla que es pot respirar llibertat, on no se silencien crítiques als bisbes i on hi ha cabuda a posicions més progressistes, especialment en l'àmbit de la pastoral familiar, on el mitjà (de la congregació dels Sagrats Cors) desenvolupa la seva orientació, i que no dedica cap línia a condemnar les pràctiques anticonceptives de ningú (almenys no ho he sabut trobar), cosa que em semblaria, d'entrada, poc evangèlic. Bravo per 21rs, però compte: la publicitat o bé és enganyosa o bé jo sóc poc perspicaç. Perquè, d'haver-n'hi, n'hi ha...
:
Mosques homosexuals

Trobo divertidíssima aquesta notícia que he trobat sobre el comportament sexual de les mosques, amb el descobriment d'un gen que les fa canviar de vorera, al bloc d'en Francesc Bragulat, d'Església plural. Nostre Senyor les va crear així i potser algun dia un bisbe-mosca, a la Plaça Colón de Madrid, s'atrevirà a esmenar-li la plana a Ell mateix dient que és contra-natura.
:

11 comentaris:

Napoleón Bonaparte ha dit...

Hola Ramón. Me ha llamado mucho la atención este anuncio. No se, ya sabes como son los publicistas. Me tengo por un apasionado de la buena publicidad. La inteligente, etc.

Y no se, pero creo después de mirar el anuncio y visitar la Web, de esta revista cristiana, que la he encontrado un tanto "liberal" a lo que me esperaba. Por lo tanto en el anuncio está dividido en dos partes. Una la de arriba, con una página vieja, sucia y el lema de los cristianos no usan preservativo y en el medio, una ragadura y otra nueva. Como un renacer con el lema, si no ves la realidad, etc. Es decir, quieren mostrarse como un nueva "visión" más "real" del cristianismo, la vida actual, la sociedad y no la imagen de otro siglo. Y no de pasado XX. Sino de otros mucho más lejanos.

No me quiero extender pero creo que queda claro

Un saludo

P.D.: No solo las moscas. Muchos otros animales, también.

Ramon Bassas ha dit...

- Napoleón,

No sé... si hay que pensar tanto no sñe si es buena publicidad. En fin, yo no entiendo mucho de eso.

Sí, ya. No sólo las moscas. También los humanos :)

Napoleón Bonaparte ha dit...

Por algo la llamarán, inteligente.

A que hora plegas mañana? ;-)

Un saludo

Ramon Bassas ha dit...

- Napoleón,
Debe ser eso. Ya sabes que uno es limitado...

(estás ligando?) ¿Mañana, algo tarde, por qué?

Napoleón Bonaparte ha dit...

Venga que con el nivel del Blog, no vas a entender tú el anuncio.

Era una Broma, hombre. Como decías que los humanos también.

Un saludo

Ramon Bassas ha dit...

- Napoleón,
Vaya, pensaba que te había seducido...

Napoleón Bonaparte ha dit...

Una de las premisas del arte de la seducción, es la constancia. Igual con el tiempo. ;-)

Como lea esto el Sr. Silveri,verás. Le da algo.

Bona nit

Anònim ha dit...

Ramon,
jo per comulgar me'l solc treure, tot i que per si les mosques faig la cua amb una mà al darrera (no per res, però quan estic concentrat no m'agrada que em distreguin).

No sé pas que hi veus d'estrany en tot plegat.

Ramon Bassas ha dit...

- Napo,
Bueno, debe ser la envidia :)

- Vladimir,
Vist el que fas tu, no, no és gaire estrany... :)

Tercera Edad ha dit...

Hola RAMON me parece que el mundo estamos todos hechos un lio ya no sabemos
nada de nada, ni de familia ni de moscas ,un saludo ENCARNA

Ramon Bassas ha dit...

Encarna,
Yo creo que tú sí que sabes