dilluns, de gener 17, 2011

Alvy publica

Fa temps, força, que segueixo el bloc d'un mataroní que es fa dir Alvy Singer. Era de quan sorgia el fenomen bloc i, a Mataró, buscàvem a veure quins altres freaks hi havia, amb tot el respecte. Ja he dit alguna vegada que el fenomen bloc ha aportat que tinguem coneixement de persones amb gran talent que, tan sols, eren a casa seva esperant fer clic. 

Amb Alvy Singer, hem intercanviat alguna vegada algun comentari i, pel que sé, hem coincidit en algun acte. He de dir que és un bloc que parla de còmics, de films i de llibres, principalment, força allunyats dels meus referents. Sovint no entenc res, sovint el trobo una mica críptic, però em fascina la quantitat de coses que ignoro a través del que diu, en sèrio. Ara publica un assaig breu sobre el fet de col·leccionar còmics de superherois i crec que me'l llegiré. I no només per patriotisme. Es diu Padres ausentes (Alpha Decay).


Me'n vaig assabentar diumenge, llegint el suplement setmanal d'El País [aquí], on vaig saber que es diu Pablo Muñoz i on vaig veure que també es fa gran... Ja en té 22! És que va començar molt jove i ja prometia. Ara semblo una àvia de poble. Us recomano l'entrevista breu. Per molts anys, Pablo.