dilluns, de novembre 14, 2005

Santi Estrany i Carme Figueras

Aquest dibuix d'aquí al costat, aquesta meravella, és l'obra que enguany ha fet en Santi Estrany per etiquetar el vi novell que els cellers de Mataró han produït per aquesta temporada i que avui s'ha presentat. Dissabte al migdia, coincidint amb l'inici de la seva comercialització, es farà una cercavila amb la colla castellera Capgrossos resseguint la ruta dels cellers.
:
Avui també m'ha fet saber la diputada Carme Figueras que s'apunta als blocs i n'ha obert un. D'entrada, hi ha posat un bon reguitzell d'articles dels darrers dos anys. Crec que pot ser una molt bona eina per als parlamentaris, la tasca dels quals sovint queda amagada pels seus companys més "mediàtics" o perquè l'actualitat acostuma a ser publicada de forma molt selectiva i repetitiva (per exemple, tema Estatut). Aquestes eines de comunicació, però no tan sols això, és clar, poden ser molt útils per fer més visible (i per tant, més exposada també) la tasca dels nostres parlamentaris.
:
Parlant d'això, l'Enrique Castro m'envia el link d'un llibre molt prometedor (no l'he llegit) que parla sobre això dels blocs i altres eines, que es diu El ecosistema digital, del grup Democracia y Poder, que ha reunit treballs de 15 investigadors de diverses universitats espanyoles.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

No se pas si podré anar a la cercavila de dissabte però a comprar vi novell a Can Montserrat ja m'hi esperen, sòc clienta habitual;-)

M'agrada l'etiqueta.

Ramon Bassas ha dit...

Norma
Jo tampoc no hi podré ser. I també espero de comprar-lo aquest any. Per cert, a veure si ens veiem...