Per segon any consecutiu, l'Ajuntament de Mataró ha agrupat en una única Memòria tota la relació d'activitats i indicadors corresponents a l'exercici anterior, que ja es pot consultar al web municipal. La tasca ha estat dirigida per l'equip de dirigeix la regidora Montse López i és una informació molt valuosa perquè els ciutadans puuin conèixer de primera mà les dades exactes de qualsevol de les múltiples coses que fa el seu ajuntament.
Paral·lelament, s'ha fet públic el balanç dels deu primers anys del funcionament del servei d'atenció ciutadana, també a l'Ajuntament, que incloïa primer la informació presencial -desplegada després sobre el territori- i que s'ha anat ampliant a la telefònica i telemàtica.
Em va tocar a mi, aleshores regidor de Serveis Centrals, dirigir políticament el procés. Vaig comptar amb el suport de tot l'equip de govern (i també de l'oposició), de nombrosos directius i treblladors municipals i d'altres que ens van assessorar des de fora. Tots ells van ser importantíssims i no deixo mai d'agrair-los-hi prou. El recordo amb molt d'orgull, veient com afrontàvem una empresa important. A la vista dels resultats del servei, que ha multiplicat per quatre les gestions realitzades i manté una bona opinió dels usuaris, crec que valia la pena. I que encara s'ha de continuar apostant per la millora contínua en la relació amb els administrats. Que són els amos dels administradors.
:Paral·lelament, s'ha fet públic el balanç dels deu primers anys del funcionament del servei d'atenció ciutadana, també a l'Ajuntament, que incloïa primer la informació presencial -desplegada després sobre el territori- i que s'ha anat ampliant a la telefònica i telemàtica.
Em va tocar a mi, aleshores regidor de Serveis Centrals, dirigir políticament el procés. Vaig comptar amb el suport de tot l'equip de govern (i també de l'oposició), de nombrosos directius i treblladors municipals i d'altres que ens van assessorar des de fora. Tots ells van ser importantíssims i no deixo mai d'agrair-los-hi prou. El recordo amb molt d'orgull, veient com afrontàvem una empresa important. A la vista dels resultats del servei, que ha multiplicat per quatre les gestions realitzades i manté una bona opinió dels usuaris, crec que valia la pena. I que encara s'ha de continuar apostant per la millora contínua en la relació amb els administrats. Que són els amos dels administradors.
Foto: Saül Gordillo.
:
3 comentaris:
Ja s'ha publicat el primer capítol de les Claus d'interpretació de Germinans Germinabit:
I. HACEN POLÍTICA.
http://elintegrismoespecado.blogspot.com/
Cal felicitar a l'Ajuntament per aquesta magnífica memòria , però en ella no trobo cap dada en el que pertoca a nombre d'exposicions i asistents a les mateixes, i en general a la majoria d'actes culturals.
Potser no els he sabut trobar i m'agradaria saber el camí. Però sino hi son, com els puc conèixer?
Una abraçada
Pere
- Anònim,
Vale.
- Pere,
Hi ha un resum a la p. 121. No està desglossat, tens raó. Però allà hi ha el nombre d'exposicions i el nombre d'assistents. Gràcies!!
Publica un comentari a l'entrada