dilluns, de maig 16, 2011

Crear ocupació


Aquest és l'objectiu principal de la candidatura de Joan Antoni Baron. Avui 'ha presnetat el seu programa acompanyat de Mª Carme Maltas, que va entrar a l'Ajuntament el 1983, amb una taxa d'atur superior a l'actual, i en sortí el 1991, en plena recuperació. Ara hi torna com a núm. 4 de la llista socialista Vegeu aquí la nota que s'ha fet de la presentació.

L'aposta formativa i innovadora del TecnoCampus, la 'locomotora' d'El Corte Inglés, la reform,a de la Plaça de Cuba, el nou edifici d'empreses d'el Rengle, les reformes al Front Marítim (i el Mataró Marítim) o les infraestructures de comunicació són una gran oportunitat de la ciutat per impulsar la nostra economia. Una Agència o un Consell són algunes de les propostes per posar en valor aquestes apostes i els actius de la ciutat.

La dada

La CUP va obtenir el vot del PP i de CiU el 5 de febrer de 2009 demanant que s’aturessin les obres del trasllat de la nau de Can Fàbregas, encara que retardi o impedeixi l’arribada d’El Corte Inglés, com adverteix el Govern que pot passar (vegeu Capgròs, 9.2.2009). Com sabeu, el Jutge ha avalat que les restes no tenen cap interès arqueològic. Només volien aturar l'arribada del centre comercial. Aquesta fou l'aposta de Mora i el PP per Corte Inglés.


6 comentaris:

Anònim ha dit...

de los 1000?? puestos de trabajo, ¿ya te han reservado uno para tí?,jejejeje

Ramon Bassas ha dit...

No. I a tu?

Anònim ha dit...

Yo le digo al sr. Anònim que no sea ingenuo. A Ramon no le van a hacer falta uno de los 1.000 puestos o los que sea. Ya debe tener alguno que lo espera, y además no veo que haya que escandalizarse por eso. Además, yo me supongo que pronto tendrá nuevo destino político. Pero en fin, eso se verá. Lo que sí está claro es que en el programa de los socialnacionalistas se propone una agencia econòmica o algo así. Ahí sí se van a crear empleos. Seguro que los sociatas ya tienen pensado a quienes van a colocar ahí con soberbias remuneraciones a costa del sufrido contribuyente. Más burocracia, más cargos, más gente a la que mantener... Tantos años oyendo hablar del expolio fiscal de España hacia Cataluña... y nadie habla del expolio fiscal del contribuyente a manos de la casta.

Ramon Bassas ha dit...

Vaja, saps més tu que jo

Anònim ha dit...

anonimo, ni yo lo habría dicho mejor. Así me gusta, las cosas por su nombre.

No se dan cuenta, pero hay ganas en la calle de acabar con la tiranía de la casta.

Anònim ha dit...

Estas son todas las mentiras a las que nos tiene acostunbrados el Baron y el Bassas y todo el PSC Mataró.

Pues vosotros hace 8 años en vuestro programa electoral nos vendisteis la moto de CONVERTIR TODO EL SORRAL en un ¡GRAN PARQUE!y una vez conseguisteis el no perder la alcaldia, cambiasteis y decidisteis convertir en ese GRAN PARQUE en ¡700 viviendas!.FALSOS SOIS UNOS FALSOS, y desde Cerdanyola nos acordamos, porque con las zonas azules que el Baron quiso imponer le salió ranaaa!!.PSC MATARO: BASSAS y BARON,
quereis imponer vuestros intereses sin cumplir con las promesas electoralistas, SOIS CINICOS Y FALSOS.OS VAN A BOTAR OTRA VEZ VUESTROS TIOS, eso es lo que os da miedo esta vez de perder vuestra PREPOTENCIA.

//www.youtube.com/watch?v=cB1bHf-_NJo

//www.youtube.com/watch?v=wjn6GFvpazw

//www.youtube.com/watch?v=AMcyrQIOypM