dimarts, de maig 10, 2011

La campanya al Facebook

Si en alguna cosa es nota la campanya 2.0 és amb la novetat de Facebook. La gran xarxa social internacional no passa desaparcebuda ni pels candidats locals (vegeu a sota) ni pels partits, que ja fa temps que hi són. Potser cal una mica més d'aprenentatge i aprofitar les enormes capacitats del medi. Per exemple: els partits o candidats són massa 'emissors' i encara hi ha poc feed-back (o debats paral·lels, o seguiments independents) amb els electors. però anem fent. Un altre exemple: els debats que organitzen entitats i mitjans (no, per tant, els partits), també són anunciats al Facebook. Tot arribarà.

Els del PSC de Mataró tenim perfil propi. Hem apostat per, d'una banda, donar a conèxier les informacions pròpies i alienes sobre la campanya de Baron. També donem a conèixer els nostres actes, convidant-hi qui vulgui (no conec cap altre partit que ho faci). Responem tothom per donar compte de les nostres propostes. per això són les campanyes. També hi hem vinculat els missatges del nostre Twitter per anar-lo seguint des d'aquí, si s'escau.

La dada

Joan Antoni Baron és, sens dubte, el candidat amb més amics del Facebook i, amb iferència, és el candidat més 2.0, penjant el que fa i responent a tothom, tant el púlic (mur) com en provat (missatges). reticent a crera-se una pàgina, manté el límit dels cinc mil amics màxims que es permeten, havent-ne de donar de baixa. Molt lluny queda el rival, Joan Mora, amb uns 1.300. Més de 3.300 seguidors acumula Paulí Mojedano (Mataronins), una mica més de 1.100 té Francesc Teixidó (ERC), una mica més de 1.000 té el candidat popular  José Manuel López , un pèl més de 230 el de la Cup (Xavier Safont-Tria), (sense personalització de la url del perfil cap d'ells quatre) i 341 el candidat d'ICV, Esteve Martínez.

Publica un comentari a l'entrada