dilluns, d’abril 17, 2006

Suc de llimona

Bona Pasqua
:
La mona. Els teus. La primavera fent de les seves. La melangia de pensar que demà sant-tornem-hi (i que no has aprofitat gens el temps...). La llum que s'ha entrellucat d'aquesta lluna plena pasqual i d'aquest capvespre delejant d'estiu. El cobrellit que fa nosa però no del tot. Més de cent morts a les carreteres espanyoles. El via crucis de l'Estatut a la seva entrada al Senat. Lectures.
:
Però la taula pasqual, l'amor que arriba fins a qui no ho mereix, encara per parar...
:
Els nans de Pinter - I
:
"Jo també vaig ensenyar un dels meus poemes a un paio. Des d'aquell dia no m'ha mirat a la cara. S'ho va prendre com un insult personal, el fet que l'ensenyés a ell. Saps com escric un poema? m'assec a l'habitació i miro els angles del sostre. De cop m'aixeco i espremo una llimona, surt una gota de suc, i això és un poema. De què serveix, això?"
Harold Pinter, Els nans, Ed. Columna, Barcelona, 2005 (trad. Marta Pera), p.115.
: