dissabte, de juny 12, 2010

No hi ha manera


:
M'agrada, aquesta cançó. Una recitació sobre com 'enganxa', l'amor, de com trastoca els esquemes fins i tot del que hauria de ser natural, el propi desamor qur tothom veu inevitable. Diu que n'hauria d'estar cansat, però que en vol més, que amb ella ja ha travessat la frontera, que les lògiques de l'amor ja no són tan sols d'aquest món palpable i el transcendeixen, cap un nou món on ella és la reina ("El meu regne no és d'aquest món" Jn 18, 36), però que s'hi passa inevitablement ("no hay manera") pel món palpable, contradictori i limitat en què vam néixer. Us deixo la lletra.
:
Llevas años enredada en mis manos,
en mi pelo, en mi cabeza,
y no puedo más, no puedo más.

Debería estar cansado de tus manos,
de tu pelo, de tus rarezas,
pero quiero más, yo quiero más.

No puedo vivir sin ti,
no hay manera.
No puedo estar sin ti,
no hay manera.

Me dijiste que te irías,
pero llevas en mi casa toda la vida.
Sé que no te irás, tú no te irás.
Has colgado tu bandera, traspasado la frontera,
eres la reina,
siempre reinarás, siempre reinarás.

No puedo vivir sin ti,
no hay manera.
No puedo estar sin ti,
no hay manera.

Y ahora estoy aquí esperando a que vengan a buscarme,
tú no te muevas.
No me encontrarán, no me encontrarán.
Yo me quedo para siempre con mi reina y su bandera,
ya no hay fronteras,
me dejaré llevar a ningún lugar.
:
Coque Malla / Los Ronaldos "No hay manera".
:

2 comentaris:

alter-ego ha dit...

Hola D.Ramón es una canción romántica donde las haya, a mi me ha encantado.
recibe un cordial saludo.

Ramon Bassas ha dit...

Martín
A mi també. Una abraçada