
Avui s'han fet públiques algunes notícies de notable interès per la ciutat. Per exemple l'inici de les obres de millora de l'enllaç nord de la C-32, una de les obres més esperades i necessàries que faltava fer a Mataró. Després de la desídia dels anteriors governs de CiU, encara han calgut anys per fer el projecte, acordar-lo i licitar-lo i, finalment, començar d'una vegada. aquest nou enllaç donarà servei als polígons del Nord i als barris del Nord-Est, reduint notablement els embussos de la sortida Oest. Tenacitat i paciència, a partis iguals, i molts noms de companyes i companys em vénen al cap. Gràcies a tots ells. Ara, ens cal la resta (mireu mapa).
:

:

:
Per últim, també he assistit avui a la signatura d'un conveni amb el Servei Català del Trànsit que ens permetrà fer un nou Pla de Seguretat Viària els propers anys homologat amb la resta de plans d'altres ciutats catalanes. A Mataró, front a la ja important reducció d'un 16% de la sinistralitat urbana des del 2000, hem reduït prop d¡'un 37% els accidents i les víctimes. Però en volem més. Us asseguro que és una de les tasques més satisfactòries que m'ha tocat fer. I que, quan es frivolitza sobre els controls i les sancions, o els sistemes de captació d'infraccions de trànsit (també CiU, uf... s'entrenen?) o les reduccions de velocitat, he de posar de manifest amb la seriositat que el tema es mereix.
Per últim, també he assistit avui a la signatura d'un conveni amb el Servei Català del Trànsit que ens permetrà fer un nou Pla de Seguretat Viària els propers anys homologat amb la resta de plans d'altres ciutats catalanes. A Mataró, front a la ja important reducció d'un 16% de la sinistralitat urbana des del 2000, hem reduït prop d¡'un 37% els accidents i les víctimes. Però en volem més. Us asseguro que és una de les tasques més satisfactòries que m'ha tocat fer. I que, quan es frivolitza sobre els controls i les sancions, o els sistemes de captació d'infraccions de trànsit (també CiU, uf... s'entrenen?) o les reduccions de velocitat, he de posar de manifest amb la seriositat que el tema es mereix.
:
Crec que avui puc anar a dormir més satisfet.
:
9 comentaris:
El Imperio contraataca. ;-)
Ten cuidado con tu lado Oscuro :)
Lo digo por que ayer (hoy) con el tema de la mani (infraestructuras, etc) y zás. Tu y el Alcalde con la misma noticia sobre estas infraestructuras.
Para mi el imperio, sois vosotros. Los rebeldes, los cabezonespuntocom ;-)
Un saludo
- Napoleón,
Estamos en el mismo equipo, te juro que no lo hemos hablado. En cualquier caso, todo eso no tiene nada que ver con ninguna mani.
Yo, de imperio, no tengo ni camisetas :)
—¿Es más fuerte el lado oscuro?
—No, más rápido, más fácil, más seductor.Mmmmm. Descansar necesito yo.
(Yoda y Luke)
Hi ha alguna planificació per arreglar l'accés a l'hospital des de el sud?
- Esparver,
per la banda del Sud, et recomano que vagis pel Carrer galícia. per la sortida Mataró Oest, és el projecte que pos al damunt.
Ramon, el mapa té massa poca resolució per entendre massa cosa.
A veure com queda al final... i si haurem de patir massa les obres. Desgraciadament he de fer massa sovint aquest recorregut.
Esparver
Et recomano que agafis el trajecte del carrer Galícia, si véns de Mataró.
Publica un comentari a l'entrada