dissabte, de febrer 20, 2010

Hipocresia o feina

Ja ho deia, davant l'afer dels prostíbuls a Mataró, hi ha molta hipocresia, molta. Més que la que ens puguem imaginar. Uns campions de l'ètica es dediquen a donar lliçons i a la mateixa taula n'hi ha que promouen prostíbuls. Per cert, i continuen mentint en temes sensibles. Els mateixos que infringeixen Lleis i els que ho aplaudeixen. Uns van fent lamentacions hipòcrites i altres treballem per resoldre-ho, dins les limitacions legals que vam heretar d'Artur Mas. I ho resoldrem.
:
Dit això, cal dir alhora que s'ha de respectar la decisió del regidor Ferrando sobre la seva dimissió, anunciada ahir i demanada pel seu Partit- sembla- (ojo al dato) abans que se sabés per la premsa que havia intermediat per un promotor de prostíbuls. Respecte perquè ningú més li ha demanat (ni tal sols l'Església... que no sé perquè cita), sobretot. I perquè sembla que les ganes vénen de lluny. Llàstima, de tot això, llàstima. Espero que tingui sort.
:

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Hipocresia?? tu si que tens hipocresia!

Una de dos. O prohibiu del tot la prostitució i la perseguiu criminalment o la reguleu com cal.

Ni el franco la va poguer eliminar asi que no tinc gaires esperances de que el govern d'ara pugui, aixi que nomes queda una cosa a fer.

Que la prostitucio es regularitzi, i que el negoci mes antic del mon, pagui impostos, com tothom. Sabeu la de millons i millons que s'escapen i la de mafies y tracta de blanques que s'amaguen arradera de la falta de collons politics d'agafar el toro per les banyes i fer el que fan a altres paisos europeus mes civilitzats?
Amb una prostitució regulada,molts d'aquest problemes s'acabarien.

a veure si els politics us poseu les piles, que ens teniu contents. unicament sabeu escampar merda pero no sabeu fer res positiu ni en un sentit ni l'altre. mantenir el tema com fins ara, "no legal pero tolerat" es perpetuar el mal.

Anònim ha dit...

Fantástico el blog éste de Alter Ego. No tenía ni idea de que existía algo así. Es fantástico. Gracias, Ramon, por poner el link.
Por cierto, una pena que los prostíbulos no vengan a Mataró, si es que al final no vienen. Eso también generaría puestos de trabajo, y diversión. Total, nos vamos a quedar sin puticlubes y sin Corte Inglés. Mataró va a ser la ciudad de los valores morales y ciudadanos. Un faro de virtud mientras algunos cuentan los billetes que se meten en el bolsillo a costa de los de siempre.

Ramon Bassas ha dit...

- Anònim 1
Segurament tens raó. De tota manera, només demanem que la regulació existent millori per evitar conseqüències que (m'imagino) no va preveure el seu dia.

- Anònim 2
Quina llàstima, m'han dit que ha despenjat el 'post' a què em referia. Feia al·lusió a que ell ja havia advertit sobre el senyor en qüestió. I no pateixis, vindrà El Corte Inglés, ja veuràs.

Meritxell Martí ha dit...

M'espanta la quantitat d'homes que es manifesten en contra dels drets de la meitat de la població mundial.

M'espanta viure en un món que tolera l'explotació (sexual) de les dones i li'n diu "diversió".

M'indigna que tants pocs homes els parin els peus en aquests patriarques insensibles.

És clar que o bé les dones som el 50% en la presa de decisions o els que decideixen per nosaltres no ens teniu gaire en compte.

Trist, però espero que algun dia puguem dir "històric". Perquè passarà. L'homo insensibilis passarà.

Anònim ha dit...

Bueno, Meritxell Martí. Es que yo soy un poco groserote porque no soy de buena familia y no me han enseñado a usar correctamente los cubiertos. En el tema de la prostitución, me imagino que habrá muchas damas explotadas, pero también otras a las que les gustará ese oficio. Si la decisión es libre... (otra cosa es la explotación, pero no es más grave la explotación de estas señoras que la de la gente que se consume en inmundos talleres en cualquier parte del mundo o aquí, sin ir más lejos). Yo no soy nada insensibilis. Si hasta lloro de emoción leyendo los "Diálogos de cortesanas" de Pierre Louÿs. Una reflexión marginal: creo que la prostitución repite el orden social, la alta prostitución debe ser un oficio voluntario y sumamente agradable; la baja, uno forzado y odioso. Pero fíjate, es el adjetivo y no el sustantivo el que marca la diferencia. Un saludo

Anònim ha dit...

Ah, dos cosas más para MM:

a) también existen prostitutos. ¿Dónde está la dignidad del macho?

b) En el caso de que ese oficio sea por elección propia y no por compulsión, ¿es preferible que algunas de esas mujeres que eligen la prostitución como forma de ganarse la vida se dediquen a hacer de chachas para limpiar los cuartos de baño (siempre tienen más de uno) de sus feministas y concienciadas amas burguesas? En cierto sentido la prostitución es una forma de liberación, una forma de huida de la servidumbre doméstica. Y al reducir la oferta de trabajo doméstico también eleva los salarios de esos colectivos. Ostras, me acaba de salir una apología de la protitución basada en la lucha de clases y en la alienación de los desposeídos. Soy un crack.

Anònim ha dit...

una vez leí lo que cobraba una profesional del monton de un conocido megaprostíbulo de Castelldefels y era un pastón, limpio de polvo y paja y sin pagar el irpf ni nada.

sin duda hay extranjeras que estan en manos de mafias, pero también hay mucha voluntaria que trabaja en esto porque en un par de años se saca lo que se sacaría en diez años de limpiar baños ajenos y sin tener que deslomarse los riñones.

Ramon Bassas ha dit...

- Meritxell
Segurament arribarà. Ara tenim un problema un pèl més immediat.

- Anònim,
Crec que s'hauria de parlar de tot això amb menys frivolitat; i no ho dic per tu. Q et sembla?

Napoleón Bonaparte ha dit...

Hola Ramón, la de meses que no nos "vemos". Sobre la entrada de alter ego, que miedo da ese blog, que tétrico todo, a mi me acojona una varvaridad, que la entrada he ido siguiendo tu link, y no está como afirmas. Eso si, sigue en la cache del google si te interesa y se visuaiza ok.

Aunque no dice lo que afirmas, igual fue en algún cometario y o eliminó antes de que google, lo "cazara". Tu mismo...

http://209.85.129.132/search?q=cache:xHzNtsKTAfQJ:www.martin-almiron.com/2010/02/victima-de-persecucion-politica.html+ma+de+persecucionpolitica,+martin+almiron&cd=1&hl=es&ct=clnk&gl=es

Ya sabes que hace muchos meses que me di cuenta que conversar aquí contigo, no sirve de nada.

Nunca, y yo a ti sí, me has dado la razón en nada, y estadísticamente no es normal, y divagas, vas cambiando el tema, el hilo, y no ganamos en nada, solo perder el tiempo y no merece la pena.

Ya te digo a veces cosas, ya sabes como soy, en nuestro blog que me consta que nos sigues.

Un saludo

Ramon Bassas ha dit...

Napoleón
Estoy abierto a cualquier conversación, aunque, si es posible, te pido brevedad. En caso contrario te recomiendo que ns veamos. Gracias.

alter-ego ha dit...

Napoleón,¿miedo te doy?.Lo que no entiendo es que un día aparezcas en mi blog para querer ayudarme porque me aparecía publicidad (te lo agradezco);después me anuncias criticando y señalando previamente el link.

Si lo ves triste,pues lo siento por ti.Lamentablemente la crítica mide y si, para mí, no valgo nada entonces tu tampoco tiene valor.

Mis saludos cordiales.