divendres, de desembre 08, 2006

Un meme | L'infant

Efectes que no es poden preveure
:
nom nom
:
La Núria m'envia un meme que diu: "Agafa el llibre més proper. Obre'l per la pàgina 123. Troba la cinquena frase. Escriu l'oració juntament amb aquestes instruccions . Ull! [sic], no busquis el llibre que més t'agradi, si no, el que tens al costat". En tinc uns quants. Agafo literalment el que tinc al meu costat, és de Félix de Azúa, es diu La invención de Caín (Ed. Alfaguara, Madrid, 1999), i fa poc el vaig acabar (l'havia deixat a mitges fa uns anys). La frase diu:
Son efectos del libre mercado que los economistas no pueden prever.
Ara passo el meme a Jordi Llisterri, Lourdes Muñoz, Marta Teixidó, Xevi Galceran i Encarna Siles. Quin còctel, no?
:
La calma - i XV
:
"En todo este entramado hay un sujeto que considero principal. Se trata del niño, al que debemos considerar patrimonio de cada ciudad y cada pueblo, pues el futuro de todos será el que él construya cuando sea adulto, por eso las bases debemos sentadas desde que nace. Los niños deben ser uno de los grandes pilares de nuestra política social".
:
Paraules de l'actual President extretes de José Montilla. Radiografía de la calma, de Juan Ramón Iborra. Ed. Planeta, Barcelona, 2006, p. 315.

:

4 comentaris:

Pedro ha dit...

És simptomàtic que al costat hi tinguis un llibre del fundador de ciudadanos...

Ramon Bassas ha dit...

Pedro
És molt bo. El dia que abandonis els prejudicis, llegeix-lo i t'agradarà.

Pedro ha dit...

Em va agradar força "lecturas compulsivas", però el tinc guardat, no el tinc sempre al costat.

Ramon Bassas ha dit...

Bé, com deia, l'ha acabat de llegir fa poc i per això no el tinc endreçat. No hi a més misteri.