dilluns, de març 19, 2007

Marina | Perles

Marina a La Llàntia
:
nom Foto: AC /capgros.com.
:

La Consellera de Salut, Marina Geli, va ser dissabte passat al barri de La Llàntia de Mataró per posar la primera pedra al nou CAP que donarà servei al barri i als veïns de la Via Europa, unes sis mil persones en total. Aquesta acció s'inscriu en una important actuació en matèria de Salut del Govern Montilla a la ciutat (50 milions d'euros), entre elles la descongestió del CAP de Cerdanyola Nord i, d'altra banda, en la reforma quirúrgica del cor de La Llàntia, una decissió urbanística d'altíssim valor per refer un dels nuclis del barri i assolir un grau de modernització i de serveis de primera magnitud: equipaments, zones comercials aparcament, habitatges... Va ser un dia emocionant, un d'aquells dies que la política té un significat més noble i ningú ens robarà l'alegria de festejar-ho amb els veïns i veïnes que estan entusiasmats amb el projecte. En parlen Oriol Batista i Joan Antoni Baron.
:
Perles de campanya
:
Un amic meu m'ha dit que va veure a la televisió com el candidat de CiU a Mataró, enlloc de presentar unes al·legacions, deia que presentava unes al·legories. Aquest cap de setmana ho he comprovat a la repetició de les notícies de TVM (dia 14 de març). Potser és la manera com es diuen ara les al·legacions que són paper mullat... i que amaguen el suport entusiasta de CiU fins al darrer moment a la ubicació de la Locomotora amb totes les conseqüències. Moltes al·legories i massa alegries, em temo.
:
Un altre que segueix la cibercampanya em diu que el web del candidat del PP, presentat a finals de gener, no ha passat de tenir una plana amb la foto i fa una setmana que ni això, que és inoperativa. Això sí que m'ha sembat una al·legoria de les seves propostes: absolutament buides de contingut, de cara a la galeria, que a la mínima, es pengen.
:
Per cert, tots aquests que es van ciber-esverar per aquest post que vaig fer fa uns dies deuen haver deixat de subscriure's a l'Avui si atenem al clarificador article de l'amic i periodista David González sobre les arrels franquistes de l'actual estratègia del PP, aquest Partit amb el qual el candidat de CiU a Mataró diu que pactarà. Que consti que no ho dic jo, ara.
Publica un comentari a l'entrada