divendres, de novembre 09, 2007

Una foto meva | CiU i el 'cotxe fantasma'

Una foto meva
:
En fi, que una cosa que passa amb això dels blocs és que et 'fitxin' per coses inversemblants, de manera que la xarxa fa agrupaments nodals raríssims i, espero, fecunds (amb alguns retrets d'expertis i professionals per l'intrusisme dels amateurs -en el meu cas, ni això-... el que senzillament és més porositat en els departaments estancs: les matèries no són propietat de ningú). Per exemple, m'han demanat que participi en una activitat del III cicle Psicoanàlisi avui (i no com a client... crec) que es farà properament a la meva ciutat. I un altre exemple és que una de les fotos que vaig fer a Berlín ha estat seleccionada per ser incloses a la 4ª edició de la guia Berlin Schmap, que es publicarà a mitjan novembre de 2007.
:
Foto: GSW Tower, Kochstr. 22, de Matthias Sauerbruch i Luisa Hutton, arq.
:
CiU i el 'cotxe fantasma'
:
Que bé. El que amb un mal gust impressionant va ser titllat per l'aleshores candidat de CiU a l'Alcaldia, Joan Mora, com a 'cotxe fantasma' (un sistema mòbil que registra les infraccions de trànsit en els trajectes del Mataró Bus), ara resulta que el regidor de seguretat de Badalona, de CiU (a qui vaig tenir el gust de conèixer i crec que ens vam caure força bé) el vol implantar a la seva ciutat. Ho fan amb un període menor de proves, amb més hores de servei i sense circumscriure-ho a la xarxa del bus, cosa que em sembla molt bé. Però potser posa en evidència, a banda del mal gust ('cotxe fantasma' és com s'anomenava el vehicle que transportava persones detingudes per al seu afusellament immediat), l'oportunisme i demagògia del seu correligionari.
:

Publica un comentari a l'entrada