dilluns, de maig 02, 2011

El circ patètic del PP


L’Alcalde s’ha quedat sol davant el perill i a l’espera d’una resolució judicial que, si no arriba en un temps prudencial, dubto que li permeti presentar-se de nou a les Municipals del 2011 (un cap de llista que pugui acabar imputat “no queda bé”).

Paulí Mojedano, MesMataró, gener-març 2010.

La presidenta del PP a Catalunya, Alícia Sánchez Camacho, creu que l’alcalde de Mataró, Joan Antoni Baron, hauria de dimitir per la seva imputació en l’afer de Can Fàbregas, tal i com ja ha demanat el grup municipal popular al consistori. 

Capgròs, 21,1,2010

Bassas va vulnerar els “codis ètics”

Paulí Mojedano, El Punt, 16.2.2011

Ara resulta que canvien les tornes. L'Alcalde i jo mateix, amb el cas arxivat i amb la demostració que tot ha estat una operació de caràcter polític per aturar l'arribada d'El Corte Inglés. Al que alguns es van sumar des del primer dia. El capità de l'ètica, imputat per apropiació indeguda dels diners que percebia el seu grup, el PP, amb acusacions creuades de finançament irregular del PP. Vegeu La Vanguardia i Mataró Notícies. Però nosaltres no direm ni de bon tros el que va sortir per la seva puríssima boca, ni participarem en aquest patètic circ del PP de Mataró, els potencials socis de Joan Mora en cas que sumin més regidors CiU i PP. Ens remetrem a les seves pròpies paraules, a la pressumpció d'innocència i al resultat del procés judicial.

Foto: Javier Berzosa.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Desde luego ahí sí que tienes razón. No puedo entender cómo el partido con más militantes de España, en ciertos sitios tiene un nivel tan penoso. El partido se ha fracturado de mala manera, y supongo que eso habrá pasado por razones bien sólidas. Y es una pena, porque todo lo que debilita a la oposición os fortalece a vosotros. Mientras que tras el día 22 el mapa autonónomico de España se va a "dessocialistizar" (lamento el palabro), cosa en la que Cataluña se comportó como una pionera en noviembre, y en la mayoría de grandes municipios del país se va aplicar una hermosa limpieza, aquí seguiremos lo menos cuatro años más bajo la misma bota. Pero si tú eres tus votantes, tus votantes también participan de tus características. Ah, cuándo podremos aspirar a un cambio de caras para que no sigan mangoneando siempre los mismos.

Ramon Bassas ha dit...

Anònim
Això de 'mangoneando' ho dius per Gürtel?

Anònim ha dit...

no ho crec, interpreto que segurament ho deia pensant en l'operació pretoria, a on els socialistes van jugar un paper clau juntament amb ex carrecs de CIU

Ramon Bassas ha dit...

Ah, si és així, cap problema: nosaltres els hem fotut al carrer

Anònim ha dit...

No, gracias a los dos. No lo decía por Gürtel. El PP tiene Gürtel y los sociatas Pretoria o los casos de Andalucía, por decir algo (bueno, ésos son españoles, no como vosotros). Pero no me refería a eso. Me refería no a la corrupción ilegal, la punible penalmente, sino a la colonización por vuestra parte de unas instituciones en las que hacéis y deshacéis con la impunidad de treinta años sin oposición real, y que os lleva a gestionar enormes cantidades de dinero que nos sacáis a los contribuyentes para pagar a vuestros afines, vuestros amigos vuestros, intelectuales orgánicos, vuestros curitas progres, etc. Contra eso no hay cura, lo sé. Pero si hay cambio de gobierno, al menos no chuparán los mismos, chuparán otros. Por eso voy a votar por Mora. Para que cambien las caras y no seáis siempre los mismos.

Ramon Bassas ha dit...

- Anònim
Jo no sé què farà Mora, però nosaltres no ens dediquem a aquestes llepades, o xuclades.

Anònim ha dit...

com que no??? XDDDD

si només tens de teclejar a google "mafia mataronense" i et surt un curios article de infocatólica anomenat "desenmascarando a la mafia eclesial mataronense" a on surts tu i els teus amics molt ben retratats.

Ramon Bassas ha dit...

- Anònim
Si la teva font és aquesta porqueria ja ho entenc tot

Anònim ha dit...

Para Anònim. Ostras, parece que no soy el único que piensa que aquí en Mataró la nueva versión del nacionalcatolicismo (progre, eso sí, la que seguro que en el nuevo número de Valors se rasgará la sotana criticando la ejecución de Ben Laden, pero que a la vez hará vivos votos para que los etarras vuelvan a los ayuntamientos, porque eso sí es democrático y chachi) es la que corta el bacalao. No conocía esa referencia. Gracias por la información. Y el día 22 a votar. Podemos echar a esta gente. Llevan demasiados años y hay que purificar los miasmas. Y si tienen que mandar los curas, al menos los de toda la vida, no esta especie de resentidos que apoyan a curas que financian abortos.

Ramon Bassas ha dit...

- Anònim
Bé, tu sabràs.