D'una banda, dimarts passat vam celebrar els sis primers mesos d'en Joan Antoni Baron al front de l'Alcaldia amb un acte a la seu del PSC al barri de Cerdanyola (vegeu foto). Va ser un acte molt interessant, en el què vam repassar importants avenços en la política local. Potser el més destacat ha estat que el relleu s'ha produït sense ralentir la màquina, tot al contrari: amb molta més força que abans, si cal. Els companys i veïns estaven contents, van plantejar els temes que realment estan interessant la ciutadania (inversions pendents, millora dels serveis d'atenció social, la necessitat de centrar-se als aspectes més quotidians, etc...), que, curiosament, poc tenen a veure amb els que plantegen alguns al Ple d'aquí a unes hores (en les que intervinc en temes de declaracions institucionals sobre temes de lo més variopinto).
:
Alguna idea va repetir ahir en la presentació de l'Informe de Conjuntura Econòmica del primer semestre de 2004, a Mataró. Destaco: "Hem de diversificar l'economia, definir un nou model universitari, no urbanitzar un metre quadrat més que no estigués previst en el Pla General del 96 i en tot cas canviar els usos del sòl i aconseguir ser una ciutat amb cohesió social i que ningú es quedi per tant despenjat". Per cert, molt bona la conferència de Joan Tugores.
Baron durant la seva intervenció. Foto: capgros.com
:
Baron durant la seva intervenció. Foto: capgros.com
:
De l'altra banda, el regidor Fermí Manchado ha explicat que el Mataró Bus arriba als 5 milions de viatgers anuals, en aquestes dates, més del doble des de l'inici de l'actual concessió. Alhora, ha anunciat un paquet de 50 mesures de millora del servei. Joan Antoni Baron ha aprofitat per posar d'exemple el transport públic com un dels elements estructurals de manca de finançament cap als municipis, que és qui ho han de resoldre en última instància. I és que això és molt car i hauria de ser més sostenible.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada