dissabte, d’abril 16, 2005

Dissabte amb Pi i Margall

Posar-se al dia amb la nevera, amb els encàrrecs que has de recollir i amb les bombetes foses em costa avui cap a 70 euros. Potser més. I veure-la relativament plena, la nevera, dedicar el migdia d'avui a fer i menjar-se orades al forn, penjar la roba i les coses que et guardaven, cargolar de nou les bombetes i veure que sí, que funcionen, tenir la rentadora ja buida i tot penjat sota cobert per si plou, em torna una mica a l'home ordenat que un dia voldria ser. He tingut temps, també l'he tret d'on he pogut, tant, que fins i tot he rigut amb la de la botiga mirant un absurd programa de vídeos de City TV a veure si vèiem un conegut comú. I he visitat la magnífica exposició de litografies de l'Espai 28. I m'he menjat pegadolces zara. I una persona que no se'n sortia amb els hipervincles m'ha trucat a mi (a mi!) a veure si el podia ajudar. I una altra m'ha enviat un sms dient que a Ikea feia molta calor. Tot, esperant que comenci "Un mundo perfecto", de Clint Eastwood, que fan a TV1. Encara després, hem pogut anar a la inauguració de la Plaça Pi i Margall, amb sardanes incloses, que hem hagut d'abandonar per una inoportuna pluja.
:
plpiimargall Plaça Pi i Margall (Ajuntament de Mataró)
: