:

:
La darrera us la dono ara, és una primícia (i espero que no se m'enfadi ningú). Aquest matí he llegit al comunicat de novetats de la Policia Local (sempre tant ple de drames i misèries) que havien trucat una patrulla el dia anterior perquè una persona s'havia quedat inconscient dins d'un cotxe del Mataró Bus. Quan va arribar la patrulla i va pujar al bus, va veure que, senzillament, aquesta persona havia quedat completament adormida, ben profundament. M'imagino l'ensurt quan es va despertar. Estem pensant seriosament en posar aquest exemple com a prova de la qualitat del bus urbà.
:A casa d'en Rubert - IX
:

Brummel l'observa atentament i, finalment, es gira al seu majordom i li pregunta:
- ¿M?agrada, Baptista, aquest paisatge?
(...)
Encara hi ha molts teòrics i crítics d'art que no s'han assabentat que això de sentir tantes emocions o emetre judicis a dojo és cosa de subalterns -i que parlar massa del gust, simplement, no és cosa de bon gust."
:
Xavier Rubert de Ventós, Filosofia d'estar per casa, Ed. Ara Llibres, Barcelona, 2004, pp. 91-92.
2 comentaris:
No hi ha dret. Fa segles que es parla de aparcaments dissuasoris perque la gent pugui deixar el cotxe a les estacins de tren i faci servir el transport public. El cas es que a Mataró, l'unic parking real que hi ha a la zona de la estació, a part de les poques places d'aparcament paralel que hi ha al passeig maritim, son les del port de la generalitat. I son de pagament! Perqué quan vau arreclar el passeig maritim no hi vau pensar en fer molts aparcaments gratuits en bateria??? Sempre ens toca pagar a els mateixos!
Anònim
Al Port hi ha molt d'espai. És cert, s'ha de pagar, però hi ha abonaments d'un euro al dia. El pagament per aparcar té dues funcions. La financera (algú ha de pagar aquest aparcament, m'imagino que en bona part hann de ser els usuaris, no?) i també per afavorir la rotació.
Publica un comentari a l'entrada