divendres, de febrer 22, 2008

Comença la campanya

La campanya optimista - I
:
:
En aquesta foto, de Vern Bueno, publicada a capgros.com, apareixo al costat de Manuel Mas i de Joan Antoni Baron, als quals vaig presentar en ocasió del sopar d'inici de campanya del PSC. Avui ja hem iniciat, a més, el porta a porta que ens ha de dur a visitar nombroses llars i arrencar la gent del sofà. Tot és a punt: els cartells, el material, les bosses, els companys i companyes fent trucades, preparant els actes, etcètera. La campanya és un esforç de molta gent que treballen com una formigueta.
:
A l'acte vaig demanar el vot per l'optimisme dels canvis que encara hem de fer. I contra la tristesa, la mala manera de fer política i la mala llet que, des de Madrid a Mataró, s'està gastant. Crec que ho aconseguirem.
:
També va ser una bona dosi d'optimisme passar.se abans per la inaguració de l'exposició de Josep Mª Codina a l'Ateneu de Caixa Laietana, que tinc ganes de revisitar amb calma (fa poc en vaig manllevar un trosset... i vaig fer una molt bona elecció, molt ajustada al tema del post). És bellíssima i té tots els punts per ser comentada al proper Valors.
:
Publica un comentari a l'entrada