dijous, de maig 07, 2009

Sóc objecte d'Anson

Ahir, al suplement cultural de La Vanguardia apareixia un muntatge de l'artista Martí Anson coincidint amb una exposició que fa a Mataró. Ell mateix ha dit que aquesta exposició era "una pallassada" i a un li surt un mig somriure quan veu la quantitat de subvencions oficials que rep la pretesa crítica, però vaja, encara que sigui perquè els amics m'enviïn fotos com aquesta i m'augurin un gran futur com a objecte artístic, ja n'estic cofoi.
:
En aquesta mena d'auca es poden comprovar algunes coses. Una, que em posen al costat del President. Dues, que m'atribueixen un mèrit que no és meu. I tres, que la tinc més grossa que l'altre mataroní famós -a banda de mi-, Nacho Vidal. La foto, és clar.
:
He parlat ja de Martí Anson aquí, aquí i aquí i no parlaré aquí de la seva obra al voltant de la famosa polèmica de Fàbregas i Caralt perquè hi estic massa implicat. Però no podia deixar de passar aquesta sorpresa i, en el galop cap a l'arribada d'El Corte Inglés a la ciutat, veure pel camí algunes coses prou divertides. Un dia en faré un llibre, de les divertides i de les interessants, també, però, com va fer Fabian Estapé amb les memòries, primer el faré llegir als meus advocats. Ara, disfruteu, que ja és primavera.
: